#1876 Skrevet September 5, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1877 Skrevet September 6, 2010 "Did I pop a tyre?" http://www.youtube.com/watch?v=Ulr2KSLWPYY 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1878 Skrevet September 6, 2010 En jeg fant på autodb !!!! Amg ?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1879 Skrevet September 6, 2010 det var jo et smykke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1880 Skrevet September 6, 2010 Haha herregud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1881 Skrevet September 6, 2010 potta er jo skeiv jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1882 Skrevet September 6, 2010 oi, den der må gå fort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1883 Skrevet September 6, 2010 merka jeg blei litt flau av å være medlem nå-hvis detta kjører rundt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1884 Skrevet September 6, 2010 anything goes, og så lenge oljekjøleren henger på utsiden, så er det greit!Og den er i 95% av tilfellene fake 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1885 Skrevet September 6, 2010 merka jeg blei litt flau av å være medlem nå-hvis detta kjører rundt.... men mener jeg såg en video av at den faktisk gikk ganske så friskt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1886 Skrevet September 7, 2010 men mener jeg såg en video av at den faktisk gikk ganske så friskt Link til video Nå kan det vel nevnes at denne ikke akkurat er bygget for å ta hjem pokaler på utstillingen. Singelframen kom på av den enkle grunn at den gir bedre kjøling til motor. At det er litt igjen på justering for at det skal se i nærheten av "ok" ut kan man vel være enig i, men jeg forstår godt eiers prioritering: pynting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1887 Skrevet September 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1888 Skrevet September 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1889 Skrevet September 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1890 Skrevet September 9, 2010 Ja hva skal man si? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1891 Skrevet September 9, 2010 Må ha jævlig lange armer da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1892 Skrevet September 9, 2010 Sterke bein også, ettersom det ikke er noe bensintank på Kawan: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1893 Skrevet September 9, 2010 En feil desverre altfor mange gjør: Edit; gikk opp for meg nå at jeg har postet denne tidligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1894 Skrevet September 9, 2010 Elektrisk Porsche... FAIL! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1895 Skrevet September 9, 2010 Elektrisk Porsche... FAIL! http://www.klikk.no/multimedia/archive/00378/eRuf_Greenster_5_jp_378666b.jpg Pass deg nå, ellers så kommer SV og tar deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1896 Skrevet September 10, 2010 Edit: Sjekk filmen som er på DENNE linken! Ikke noe med Porscha å gjøre, men meget feil:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1897 Skrevet September 10, 2010 Edit: Sjekk filmen som er på DENNE linken! Ikke noe med Porscha å gjøre, men meget feil:D Å hjelpes. Virket ikke helt i vater hverken bil eller mann:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1898 Skrevet September 10, 2010 En bagatell, men jeg syns det skjemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1899 Skrevet September 10, 2010 teipen i hjulbuen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1900 Skrevet September 10, 2010 teipen i hjulbuen? sjekk litt nærmare på felgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...