#1926 Skrevet September 17, 2010 hæ?? utløste airbagene? tøft! Det var helt sikkert det han inni bilen tenkte også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1927 Skrevet September 17, 2010 kom som ei kule på slutten kan en si (i dobbel forstand ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1928 Skrevet September 17, 2010 agehaaeheahHAHEAHAEHAAH jeg ler så jeg dør!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1929 Skrevet September 17, 2010 hæ?? utløste airbagene? tøft! Tøft ja, men hvordan i h... skjedde det?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1930 Skrevet September 19, 2010 Dessverre ingen bilder, men lå bak en Bora i dag der eieren hadde investert i en ekstra "T"... Joda, det stod BORAT. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1931 Skrevet September 20, 2010 Google Volkswagen Borat, så får man se bilde av det:p Visstnok en 20års jubileum GTi TDi som måtte lide. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1932 Skrevet September 20, 2010 En BMW compact som var innom for noen dager siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1933 Skrevet September 20, 2010 Herreguuuud er det virkelig mulig.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1934 Skrevet September 20, 2010 haha. virkelig lyst på 2 endetuter ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1935 Skrevet September 20, 2010 Var en annen bil som var borte hos nabo'n ved jobben. Der hadde karene sveisa fast en sånn dobbel (eksos) stuss på hengerfestet. Nesten synd jeg ikke fikk tatt bilde av det og. Skal hvertfall få sikra meg det om den dukker opp igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1936 Skrevet September 20, 2010 Dessverre ingen bilder, men lå bak en Bora i dag der eieren hadde investert i en ekstra "T"... Joda, det stod BORAT. Har sett en i ålesund også som har det! Men jeg fikk knipset bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1937 Skrevet September 21, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1938 Skrevet September 21, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1939 Skrevet September 21, 2010 litt mye strekk kanskje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1940 Skrevet September 21, 2010 litt mye strekk kanskje Det der er berre flaut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1941 Skrevet September 21, 2010 Hva har skjedd med dekket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1942 Skrevet September 21, 2010 Jeg håper jeg ser syner, men det ser ut som det er brukt lim alá Tec7 mellom felgkant og dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1943 Skrevet September 21, 2010 Eller kanskje brukt trikset med en sykkel-slange imellom dekk og felgkant for å få det på ? Så ikke bra ut iallfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1944 Skrevet September 21, 2010 Jeg håper jeg ser syner, men det ser ut som det er brukt lim alá Tec7 mellom felgkant og dekk. Det er tiger seal ja..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1945 Skrevet September 21, 2010 Det er tiger seal ja.....Fem tegn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1946 Skrevet September 22, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1947 Skrevet September 22, 2010 Plant og fint det Men i mangel av noe annet, så er det ikke det aller dummeste jeg har sett.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1948 Skrevet September 22, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1949 Skrevet September 23, 2010 Dessverre ingen bilder, men lå bak en Bora i dag der eieren hadde investert i en ekstra "T"... Joda, det stod BORAT. Lå også bak en ny VW i dag; en kreativ type som hadde bytta ut Cen i Caddy med en D: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1950 Skrevet September 23, 2010 Lå også bak en ny VW i dag; en kreativ type som hadde bytta ut Cen i Caddy med en D: rolleyes Hahahahhaha, ler så jeg griner nesten. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...