#176 Skrevet Mai 2, 2009 syns det/de passet jeg Bra for deg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet Mai 2, 2009 Bra for deg;) jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet Mai 2, 2009 Chrome felger og lakkert "gitteret" i bilens farge. Var den så feil da? Kunne kanskje vært litt andre felger, men lakkeringa var jo litt grei da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet Mai 3, 2009 denne er FEIL. delux nokon som ser kva bil det er?? Tror de lager bilen nå på Discovery Channel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet Mai 3, 2009 ALT de lager på chop shop er feil.. Delux! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet Mai 3, 2009 (endret) B5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet Mai 3, 2009 Synlig skilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet Mai 3, 2009 Tror de lager bilen nå på Discovery Channel Så den akkurat jeg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet Mai 3, 2009 Det var en Subarugolfpeugeot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet Mai 4, 2009 Denne stod parkert på skolen nå.. måtte ta bilder av den da det er HELT feil behandling av en Rallye!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet Mai 5, 2009 Tror de lager bilen nå på Discovery Channel Med 300 hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet Mai 5, 2009 Farlig last? Link til artikkel her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet Mai 6, 2009 Dette syns jeg er FEIL.. Er det noen her som syns at dette er stilig?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet Mai 6, 2009 Dette syns jeg er FEIL.. Er det noen her som syns at dette er stilig?? Får håpe han blir innkalt til teknisk kontroll hos Biltilsynet. Ser jeg Angeleyes på bildet av A4`n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet Mai 6, 2009 Hele pakka! Nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet Mai 7, 2009 Snakker for seg selv denne gitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet Mai 8, 2009 (endret) Snakker for seg selv denne gitt.. Hehehe..... Det er jeg som har bygd den grillen for 7 år siden: haha : Og jeg kjenner han som har rulla bilen, UTEN maskering;) heheheheh.... PRICELESS:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet Mai 9, 2009 Hehehe..... Det er jeg som har bygd den grillen for 7 år siden: haha : Og jeg kjenner han som har rulla bilen, UTEN maskering;) heheheheh.... PRICELESS:D Og det er du stolt av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet Mai 9, 2009 virker vel ikke akkurat sånn =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet Mai 9, 2009 Hehehe..... Det er jeg som har bygd den grillen for 7 år siden: haha : Og jeg kjenner han som har rulla bilen, UTEN maskering;) heheheheh.... PRICELESS:D skulle nesten funnet bilde av den når du hadde den.. Må ver eneste bilen som har vunnet en kg med sparkel på nbs treffet rart som smaken forandres med årene men synst svarte golfen var tøff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet Mai 10, 2009 (endret) Og det er du stolt av? Hehe, nei, det er jeg ikke. Men artig å se gamle "flauser" dukke opp, jeg begynte min "golf 2 karriere" med en toer som flere her inne hadde spydd av dersom de så den;) Det ville vært en riktig showstopper i Du gjør det helt feil tråden. hehe... Du kan si smaken har endret seg drastisk siden min første bil;) skulle nesten funnet bilde av den når du hadde den.. Må ver eneste bilen som har vunnet en kg med sparkel på nbs treffet rart som smaken forandres med årene men synst svarte golfen var tøff! Når jeg hadde grillen ja, ikke bilen, den har vel aldri vært min:p Håper jeg ikke trakker et forummedlem på tærne her nå, men dette er feil: Man bytter ikke ut de originale 18 BBS'ene med de kipeste felgene man får på markedet. + fronten, øyelokkene og baklyktene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet Mai 10, 2009 Mobilholder er vel ikke det værste... Men "gauge-pod" i A-stolpen er feil uansett..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet Mai 10, 2009 Veldig dårlig bilde, men er en traktor med kvistlass.. Han lå like ved gulstripa etterpå for sikkerhets skyld: Dette er bare feil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet Mai 10, 2009 Helt feil, men helt riktig på slutten av videoen.. : http://www.youtube.com/watch?v=PF-UHZLj3wE&feature=related 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet Mai 11, 2009 dette blir en stor feil syns jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...