#2101 Skrevet Oktober 15, 2010 Hverken bilde eller video her, bare tekst, men veldig feil. Jeg satt nemlig og så på "Bilfikserne" på Discovery i kveld, og der jobbet de med en VW T2b. Veldig kult! Så kom tiden for felgene. Edd (mekanikeren) monterte et sett med "Empi 5-spoke wheels", men dette ble da selvfølgelig oversatt til "MP5 eikefelger" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2102 Skrevet Oktober 15, 2010 Stod rett borti gaten her for hvor jeg bor... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2103 Skrevet Oktober 16, 2010 Stod rett borti gaten her for hvor jeg bor... Er jo egentlig ikke feil. Er jo åpent for alle og da bruker man det man har:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2104 Skrevet Oktober 16, 2010 Er jo egentlig ikke feil. Er jo åpent for alle og da bruker man det man har:) Sier ingenting på det jeg, men stusset heller litt på at det er vridd i en ellers rar vinkel... Stod først å lurte på hva i alle dags slags land dette var, men så plutselig...nurburgring! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2105 Skrevet Oktober 16, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2106 Skrevet Oktober 17, 2010 Hverken bilde eller video her, bare tekst, men veldig feil. Jeg satt nemlig og så på "Bilfikserne" på Discovery i kveld, og der jobbet de med en VW T2b. Veldig kult! Så kom tiden for felgene. Edd (mekanikeren) monterte et sett med "Empi 5-spoke wheels", men dette ble da selvfølgelig oversatt til "MP5 eikefelger" Så den jeg også, er helt tragisk oversatt mange ganger... men må si jeg grua meg til å se hvordan den T2'n sku bli også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2107 Skrevet Oktober 17, 2010 (endret) Tenk så fin den bilen kunne vært om han bare hadde kjøpt coilovers istedenor den fronten.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2108 Skrevet Oktober 17, 2010 Tror faktisk den bilen har personlig skilt. ST står for Stupid Tuning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2109 Skrevet Oktober 17, 2010 Tenk så fin den bilen kunne vært om han bare hadde kjøpt coilovers istedenor den fronten.... denna bilen har eg sett mange ganger i bergen, tenkte å ta bilde av den men eigeren stod altid ved sida av den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2110 Skrevet Oktober 17, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=ErcGtCRpwKM&feature=related Lo så eg grein: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2111 Skrevet Oktober 17, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=ErcGtCRpwKM&feature=related Lo så eg grein: haha : He rolled the car a couple weeks back and it's getting sent to the junkyard. He threw a 200K motor in it and blew it up for fun. Selvom det fortsatt er fail så var det med vilje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2112 Skrevet Oktober 17, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=ErcGtCRpwKM&feature=related Lo så eg grein: haha : Ble no hvertfall litt røyk da, tilslutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2113 Skrevet Oktober 17, 2010 hehe, ser ikke ut som det var med vilje når han kommer ut av bilen igjen så noe oppgitt ut. Ser heller ikke ut som den bilen har vert på taket. Menmen, morsomt var det hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2114 Skrevet Oktober 17, 2010 Nei å nei, er det mulig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2115 Skrevet Oktober 18, 2010 Nei å nei, er det mulig... Skulle vært lov til å konfiskere og tvangsselge bilen bilen når eierne er så tilbakestående.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2116 Skrevet Oktober 18, 2010 veldig feil .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2117 Skrevet Oktober 18, 2010 veldig feil .. Ikke veldig "stealth" som det sto i beskrivelsen iallefall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2118 Skrevet Oktober 18, 2010 veldig feil .. Denne videoen er stengt for kommentarer. Jøss.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2119 Skrevet Oktober 18, 2010 veldig feil .. ååhh fyy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2120 Skrevet Oktober 18, 2010 Ikke veldig "stealth" som det sto i beskrivelsen iallefall! I dette tilfellet er ikke "stealth" en beskrivelse av bilen, men et søkeord. Mitsu 3000GT ble nemlig også solgt som Dodge Stealth i statene Men, denne gule bilen var fullstendig grusom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2121 Skrevet Oktober 18, 2010 (endret) Denne passer vel fint inn her nå som vintertiden nærmer seg Folkens. Vær snill å hold dere inne i bilen helt til den står rolig Kom på nå at jeg hadde 2 bilder fra vinteren for omtrent 2 år siden. Det var en dag jeg var på vei til skolen og møtte dette: Ja, så klart lo jeg godt og MÅTTE ta bilde av dette. Men dagen etter når jeg kom ned i samme krysset måtte jeg pent kjøre til siden for å le ferdig. For neimen tror du ikke bussen sto der igjen : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2122 Skrevet Oktober 18, 2010 Haha, i alle dager. Var det eksakt den samme bussen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2123 Skrevet Oktober 18, 2010 Haha, i alle dager. Var det eksakt den samme bussen? Ikke eksakt samme bussen, det kan du se på baklyktene. Men var bussen som fulgte samme rute og det var på samme tidspunkt begge dagene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2124 Skrevet Oktober 19, 2010 Hentet fra "Du gjør det helt riktig tråden - VW Edition" på et franskt forum... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2125 Skrevet Oktober 19, 2010 Det var en dag jeg var på vei til skolen og møtte dette: Ja, så klart lo jeg godt og MÅTTE ta bilde av dette. Men dagen etter når jeg kom ned i samme krysset måtte jeg pent kjøre til siden for å le ferdig. For neimen tror du ikke bussen sto der igjen : "Fordelen" med helårsdekk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...