#2126 Skrevet Oktober 19, 2010 Hentet fra "Du gjør det helt riktig tråden - VW Edition" på et franskt forum... http://i34.servimg.com/u/f34/11/04/82/53/wallpa10.jpg Nei? Tuller du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2127 Skrevet Oktober 19, 2010 Endelig fikk jeg tatt et bilde av naboen sin Golf 3. Jeg får vondt hver gang jeg ser den. Skal prøve å få tatt bedre bilder senere. Men ser nok litt dumt ut hvis jeg står rett utenfor hennes vindu og tar bilder av bilen hennes Dette ER feil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2128 Skrevet Oktober 19, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2129 Skrevet Oktober 20, 2010 What's next??? Fucking good question.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2130 Skrevet Oktober 20, 2010 1979 Golf GTI... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2131 Skrevet Oktober 20, 2010 Siste der kunne vært rå! fy faen mye fail her forresten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2132 Skrevet Oktober 20, 2010 1979 Golf GTI... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2133 Skrevet Oktober 20, 2010 veldig feil .. Hu berta som spaserte forbi i bakgrunnen var ihvertfall ganske riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2134 Skrevet Oktober 20, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2135 Skrevet Oktober 21, 2010 Hva er feil med den da om jeg tør spørre ? Hummer H1 er kanskje ikke verdens peneste bil men fy flate den er rå i terrenget (sålenge man kan å bruke den!!!) Kompis av meg hadde en blå met. 2 dørs pickup for noen år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2136 Skrevet Oktober 21, 2010 Hva er feil med den da om jeg tør spørre ? Hummer H1 er kanskje ikke verdens peneste bil men fy flate den er rå i terrenget (sålenge man kan å bruke den!!!) Kompis av meg hadde en blå met. 2 dørs pickup for noen år siden. Parking fail? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2137 Skrevet Oktober 21, 2010 Parking fail?Ahh,ja nå så jeg det Men i mine øyne er ikke Hummer H1 feil iallfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2138 Skrevet Oktober 22, 2010 grei flow i eksosanlegget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2139 Skrevet Oktober 22, 2010 Fra Russland. Peugot i lær (Legg merke til juletemaet på siden): 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2140 Skrevet Oktober 22, 2010 Langt ifra pent, men utførelsen skal de ha for. Må ha tatt groteskt lang tid å få til å sitte så fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2141 Skrevet Oktober 22, 2010 Enig i det du sier. Mest sannsynlig er det vel et firma som driver med sånn, som ville ha en billig bil med sportslig utseende til å lage en "se hva vi kan" -bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2142 Skrevet Oktober 22, 2010 Slipper i det minste rustskader fra salt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2143 Skrevet Oktober 22, 2010 Slipper i det minste rustskader fra salt Kan tenke meg at det ruster riiiimelig bra om det kommer vann og dritt under det skinnet der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2144 Skrevet Oktober 22, 2010 Amatører utfører hjulskift Prisen er vel likegyldig bare folk gjør jobben skikkelig, uansett om man bruker hjultvinne eller muttertrekker. Etterstramming ved montering? Elementært! (for ikke å glemme den obligatoriske etterstrammingen etter 2-4 kjørte mil....) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2145 Skrevet Oktober 22, 2010 Skinntredd bil er jo i vinden om dagen. Til og med dinside skiver om det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2146 Skrevet Oktober 22, 2010 Kan tenke meg at det ruster riiiimelig bra om det kommer vann og dritt under det skinnet der. Under ja, ingen tvil om det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2147 Skrevet Oktober 23, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2148 Skrevet Oktober 23, 2010 Herlig ironi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2149 Skrevet Oktober 23, 2010 Ja den likte jeg og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2150 Skrevet Oktober 24, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...