Du gjør det helt feil. Bil utgave. Edition 2

Anbefalte innlegg

Før jeg gjør meg opp en mening om bilen, hadde du fått linket til et bilde av hele Golfen? Motorrommet så da bra ut:)

Ser uansett ikke ut som om det er så veldig at det trenger å havne i denne tråden, synes jeg.

Enig her, såg meget bra ut det motorrommet :) rent og pent ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropos akkurat dèt, dette er en ganske morsom tråd som har en fin stigning helt fra start :) :

http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=226570

HAR lest store deler av den tråden før og det er det desidert absolutt værste av det værste

og det sykeste av det sykeste mest morsome jeg noen sinne har lest på internett!

: smil ::tilber:

fuel-idea-fail.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne var jo lekker :skummelt: er visstnok brukt 250.000 på den stylingen iflg annonsen!

Cayenne1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne var jo lekker :skummelt: er visstnok brukt 250.000 på den stylingen iflg annonsen!

helt jæv***g! også skal det visst være org. techart styling!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Link?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

se under finn.no og porsche cayenne.. første du møter på :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første gangen jeg har sett "øyelokk" på baklykter..

94_-1648633100.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jævlig flaks at han flyttet seg rett før den falt da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. den oransje MK2 som var diskutert tidligere i tråden, så har jeg funnet noen dårlige bilder av den. Jeg liker ikke alt som er gjort med den jeg heller, men mener ikke den fortjener en plass i denne tråden... Så mange pokaler som den har oppnådd, i den kategorien den stiller i, så fortjener den bedre.. Men, smak og behag ;)

31062_1321767126473_1299674395_31137122_6005212_n.jpg

33615_442743826323_687646323_5757518_4961969_n.jpg

DSC02102.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart, sett mange Golf II, som er mye verre enn den der... Men har også sett mange som er mye penere enn den der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, var det første eg såg i dagmorres når eg skrudde på nyhetene. Holdt på å le meg ihjel, og tenkte faktisk at den passer fint i denne tråden.

Helt knall: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samma hva folk mener, dette er feil! Straks November måned, men tohjulingen SKAL brukes samma F... :)

På vei hjem langs E6 tidligere idag...det hølja ned helt vilt:p

PA290016.jpg

PA290018.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er del vel heller fansen som gjør "feil", ser ikke pent ut når bil nr 3 kommer: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAhaha : haha : Rett etter Alnabru detta ?

Samma hva folk mener, dette er feil! Straks November måned, men tohjulingen SKAL brukes samma F... :)

PA290016.jpg

PA290018.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAhaha : haha : Rett etter Alnabru detta ?

Er rett etter Furuset ihvertfall, før Karihaugen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. den oransje MK2 som var diskutert tidligere i tråden, så har jeg funnet noen dårlige bilder av den. Jeg liker ikke alt som er gjort med den jeg heller, men mener ikke den fortjener en plass i denne tråden... Så mange pokaler som den har oppnådd, i den kategorien den stiller i, så fortjener den bedre.. Men, smak og behag ;)

Pokaler kan man få med hva som helst om dagen...

Men som sagt, jeg skrev at JEG synes den var feil. Lexus-lights, lange skjørt og fangere og som beskrevet tidligere, dårlig passform og montasje av styling går ikke helt inn hos meg.

PA290016.jpg

Jeg synes nå det som er ganske nøyaktig rett til venstre for deg når du tok bildet er mye mer feil, dog ser man det ikke på bildet. Vi flyttet faktisk fra Furuset en gang i tiden på grunn av det.:P

Fabian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er del vel heller fansen som gjør "feil", ser ikke pent ut når bil nr 3 kommer: eek :

Hvor forbanna tjukke i huet er det egentlig mulig å bli?: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor forbanna tjukke i huet er det egentlig mulig å bli?: bh :

Mye som er feil her ja, både fra fansen og arrangøren. Med alle de bilene langs veien burde vel ikke etappen vært kjørt i det hele tatt. Men er ve ikke i alle land de er like optatt av det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.