#2126 Skrevet Oktober 27, 2010 Før jeg gjør meg opp en mening om bilen, hadde du fått linket til et bilde av hele Golfen? Motorrommet så da bra ut:) Ser uansett ikke ut som om det er så veldig at det trenger å havne i denne tråden, synes jeg. Enig her, såg meget bra ut det motorrommet rent og pent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2127 Skrevet Oktober 27, 2010 (endret) Sånn går det når du putter Red bull på tanken Apropos akkurat dèt, dette er en ganske morsom tråd som har en fin stigning helt fra start : http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=226570 Tidenes rareste klipp: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2128 Skrevet Oktober 27, 2010 (endret) Apropos akkurat dèt, dette er en ganske morsom tråd som har en fin stigning helt fra start :http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=226570 HAR lest store deler av den tråden før og det er det desidert absolutt værste av det værste og det sykeste av det sykeste mest morsome jeg noen sinne har lest på internett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2129 Skrevet Oktober 27, 2010 Denne var jo lekker er visstnok brukt 250.000 på den stylingen iflg annonsen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2130 Skrevet Oktober 27, 2010 Denne var jo lekker er visstnok brukt 250.000 på den stylingen iflg annonsen! helt jæv***g! også skal det visst være org. techart styling! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2131 Skrevet Oktober 27, 2010 Denne var jo lekker er visstnok brukt 250.000 på den stylingen iflg annonsen! Link?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2132 Skrevet Oktober 27, 2010 se under finn.no og porsche cayenne.. første du møter på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2133 Skrevet Oktober 27, 2010 Første gangen jeg har sett "øyelokk" på baklykter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2134 Skrevet Oktober 27, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25153394 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2135 Skrevet Oktober 28, 2010 En litt kjedelig situasjon å forklare bileieren http://filter.start.no/humor/7091 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2136 Skrevet Oktober 28, 2010 Jævlig flaks at han flyttet seg rett før den falt da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2137 Skrevet Oktober 28, 2010 Denne er litt lei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2138 Skrevet Oktober 28, 2010 Turbo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2139 Skrevet Oktober 29, 2010 Ang. den oransje MK2 som var diskutert tidligere i tråden, så har jeg funnet noen dårlige bilder av den. Jeg liker ikke alt som er gjort med den jeg heller, men mener ikke den fortjener en plass i denne tråden... Så mange pokaler som den har oppnådd, i den kategorien den stiller i, så fortjener den bedre.. Men, smak og behag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2140 Skrevet Oktober 29, 2010 Helt klart, sett mange Golf II, som er mye verre enn den der... Men har også sett mange som er mye penere enn den der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2141 Skrevet Oktober 29, 2010 Ikke helt bra denne heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2142 Skrevet Oktober 29, 2010 Haha, var det første eg såg i dagmorres når eg skrudde på nyhetene. Holdt på å le meg ihjel, og tenkte faktisk at den passer fint i denne tråden. Helt knall: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2143 Skrevet Oktober 29, 2010 Husk å sladde skiltnummer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2144 Skrevet Oktober 29, 2010 Samma hva folk mener, dette er feil! Straks November måned, men tohjulingen SKAL brukes samma F... På vei hjem langs E6 tidligere idag...det hølja ned helt vilt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2145 Skrevet Oktober 29, 2010 Her er del vel heller fansen som gjør "feil", ser ikke pent ut når bil nr 3 kommer: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2146 Skrevet Oktober 29, 2010 HAhaha Rett etter Alnabru detta ? Samma hva folk mener, dette er feil! Straks November måned, men tohjulingen SKAL brukes samma F... På vei hjem langs E6 tidligere idag...det hølja ned helt vilt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2147 Skrevet Oktober 30, 2010 HAhaha Rett etter Alnabru detta ? Er rett etter Furuset ihvertfall, før Karihaugen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2148 Skrevet Oktober 30, 2010 Ang. den oransje MK2 som var diskutert tidligere i tråden, så har jeg funnet noen dårlige bilder av den. Jeg liker ikke alt som er gjort med den jeg heller, men mener ikke den fortjener en plass i denne tråden... Så mange pokaler som den har oppnådd, i den kategorien den stiller i, så fortjener den bedre.. Men, smak og behag Pokaler kan man få med hva som helst om dagen... Men som sagt, jeg skrev at JEG synes den var feil. Lexus-lights, lange skjørt og fangere og som beskrevet tidligere, dårlig passform og montasje av styling går ikke helt inn hos meg. Samma hva folk mener, dette er feil! Straks November måned, men tohjulingen SKAL brukes samma F... På vei hjem langs E6 tidligere idag...det hølja ned helt vilt:p Jeg synes nå det som er ganske nøyaktig rett til venstre for deg når du tok bildet er mye mer feil, dog ser man det ikke på bildet. Vi flyttet faktisk fra Furuset en gang i tiden på grunn av det. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2149 Skrevet Oktober 30, 2010 Her er del vel heller fansen som gjør "feil", ser ikke pent ut når bil nr 3 kommer: eek : Hvor forbanna tjukke i huet er det egentlig mulig å bli? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2150 Skrevet Oktober 30, 2010 Hvor forbanna tjukke i huet er det egentlig mulig å bli? Mye som er feil her ja, både fra fansen og arrangøren. Med alle de bilene langs veien burde vel ikke etappen vært kjørt i det hele tatt. Men er ve ikke i alle land de er like optatt av det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...