#2201 Skrevet November 8, 2010 skum er vell og bra... (er rundt hele) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2202 Skrevet November 8, 2010 Gamle filmer begge to, men måten de er satt sammen på gjør det litt morsomt, hehe.. Jeg måtte le!! Men syns nå han irakeren var hakket mer skilla, jeg ble ganske flau over å være europeer nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2203 Skrevet November 8, 2010 Hvordan skal dette være mulig? Legger på litt flere når jeg først er i gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2204 Skrevet November 8, 2010 ja var iallefall en effektiv måte å få vekk bommen på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2205 Skrevet November 9, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2206 Skrevet November 9, 2010 Hahaha! Ler meg ihjel Går det an å bli mer tragisk og feil enn det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2207 Skrevet November 9, 2010 Hørte jeg noen si skuddpremie? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2208 Skrevet November 9, 2010 holy crap. kjenner jeg ville vært stolt av å kjørt en Fiat Multipla eller SsangYong Rodius fremfor å kjøre den Audien? Stakkars bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2209 Skrevet November 9, 2010 Mulipla blir som en eksotisk bil i forhold til den mishandla Audien der:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2210 Skrevet November 9, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2211 Skrevet November 9, 2010 Hahahahh! Mer av han her idioten med den pimpa s2n.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2212 Skrevet November 9, 2010 Jøss, Eclipse med bakhjulstrekk og bladfjører 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2213 Skrevet November 9, 2010 (endret) Mulig dette er nevnt før. Hva tengte Nissan når de kom med dette?: JUKE: faint : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2214 Skrevet November 9, 2010 LITT feil ordvalg i forhold til at utseende for enkelte er til å spy av kanskje.. Selv syns jeg bilen er dritkul i forhold til MYE annet som blir spytta ut i dag av nye biler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2215 Skrevet November 9, 2010 Mulig dette er nevnt før.Hva tengte de på Nissan når de kom med dette?: JUKE: faint : Fint lite vill jeg tro:confused:. Må da være en av ungene til sjefen i Nissan som har tegnet den der. Eneste forklaringen på hvorfor den i det helle tatt er blitt en realitet: grønn :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2216 Skrevet November 9, 2010 Angående Nissan (P)Juke, jeg vet ikke hvor jeg skal begynne en gang! Det ser ut som om arkitekten har blitt tvangsfora på dårlig heroin, stengt inne i et rom med putekledde vegger, og fått beskjed om å "gjøre sitt beste". Dette er det verste designet jeg har sett siden SsangYoung Rodius. Hva skjer med blinklysene? De ser ut til å være hevet på toppen av panseret. Og hvem fant ut at det var tøft med en masse hull nede på frontfangeren? Grillen er i en klasse for seg, kunne like gjerne ha slengt på en singleframe på denne! Når hjulbuene i tillegg går på anabole steorider, er designet komplett. Seriøst, hvem betaler penger for dette..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2217 Skrevet November 9, 2010 (endret) Denne kom crusende forbi meg gjennom Drammen her om dagen.Hva er det med og putte denne chromen over alt: klø : Forøvrig til salgs hvis noen vil redde den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2218 Skrevet November 10, 2010 Najs bil da Krom er pent, men til en viss grense 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2219 Skrevet November 10, 2010 Jeg vil heller si at chrome er finere på svart bil enn på Rød bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2220 Skrevet November 10, 2010 chrome hører til på 70 tallet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2221 Skrevet November 10, 2010 (endret) Jeg vil heller si at chrome er finere på svart bil enn på Rød bil.. Beklager at jeg ikke skrev det er finere på sort enn rød.Hadde sikkert sett mye bedre ut hvis golfen var sort... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2222 Skrevet November 10, 2010 Chrome hører hjemme på en Harley:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2223 Skrevet November 10, 2010 Chrome hører hjemme på en Harley:) Hehe ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2224 Skrevet November 10, 2010 Beklager at jeg ikke skrev det er finere på sort enn rød.Hadde sikkert sett mye bedre ut hvis golfen var sort... Huh? inlegget mitt var ikke rettet til deg.. Men på rød bil så synes ikke jeg personelig at det er pent med Chrome. på svart bil kan det gå ann. men selvsakt ikke i hjulbuer og håndtak osv.. ser jo helt jalla ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2225 Skrevet November 10, 2010 Huh? inlegget mitt var ikke rettet til deg.. Men på rød bil så synes ikke jeg personelig at det er pent med Chrome. på svart bil kan det gå ann. men selvsakt ikke i hjulbuer og håndtak osv.. ser jo helt jalla ut. Sorry misforstod deg da Haavard:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...