#2326 Skrevet November 19, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2327 Skrevet November 19, 2010 Den du posta der Mads Kristian er jo fullstendig rett! Ninjaedit! Mente den turbokonverterte bilen, IKKE golfen med altfor breie hjul Der kom det en "ninjaedit", ja: rolleyes Det så ganske feil ut, men er garantert morsomt, så sånn sett er det jo riktig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2328 Skrevet November 20, 2010 (endret) Got Stance? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2329 Skrevet November 20, 2010 (Det er en bil med i bildet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2330 Skrevet November 20, 2010 (Det er en bil med i bildet) Rase humor kan være morsomt ^^ bare det ikke er underliggende underdanighet. Denne var artig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2331 Skrevet November 20, 2010 Er da forhåpentligvis ingen som føler seg støtt av den der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2332 Skrevet November 20, 2010 Er vel fra ei viss scene i Die Hard... (Carl on Duty) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2333 Skrevet November 20, 2010 Er politikisen/faren i familien i "Steve"-serien som gikk på TVNorge før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2334 Skrevet November 20, 2010 Kråm, sa du...? Hjemmelakk med lite heldig resultat... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2335 Skrevet November 20, 2010 Omfg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2336 Skrevet November 20, 2010 Når du krasjer, når bør du stoppe? Når du treffer en kant? Når du er oppi blomsterbeddet? Når du treffer en bygning? Når du treffer en bil? Når du treffer enda en bil? Når du treffer en tredje bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2337 Skrevet November 22, 2010 (endret) Nei, du drømmer ikkje. Komplett sett med prosjektorlinser til din Golf 3! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2338 Skrevet November 22, 2010 Lekkert! Rett og slett! Slenger med en liten en til: http://lolsnaps.com/?media_id=1677&cat_type=all&order_type=latest&pagenum=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2339 Skrevet November 22, 2010 Slenger med en liten en til: http://lolsnaps.com/?media_id=1677&cat_type=all&order_type=latest&pagenum=1 Kan jo også legges i du gjør det helt rett denne da. Her gjør jo bilføreren helt rett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2340 Skrevet November 23, 2010 Reklame for Bertel O. Steen. Svetteste reklame noensinne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2341 Skrevet November 23, 2010 Du er bare sur fordi de dissa Audi du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2342 Skrevet November 23, 2010 (endret) Got me! Likevel, så tror jeg at lyriske bomber som: "My brother, told me to watch out, make sure the customer always is right" går inn i historiebøkene. Foran alt fra The Beatles 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2343 Skrevet November 23, 2010 For min del vil jeg for all fremtid forbinde Bertel O. Steen med halvsjabby "rockere" som er litt for glad i å gå opp en halv oktav flere ganger i sangen, i tillegg til dressjakkekledde "glætte" typer som overdrevent gnikker på et dørhåndtak. Jadda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2344 Skrevet November 23, 2010 Vokalisten så jo ut som en uteligger da, så han veide jo opp for de svette typene i dress. Så faktisk en del kjente ifbm. jobb i den videoen også, måtte le litt da ja. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2345 Skrevet November 23, 2010 fikk ikke særlig mye mer lyst på Merc uansett da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2346 Skrevet November 23, 2010 Har ikke noe lydfil for hånden nå, men hørte en reklame på radioen her om dagen. Den begynte sånn: "-Hei, jeg skal inn jeg! -mjaaaa,, du står ikke på gjestelista! -Nei come'an da -ja, såklart, du kan få komme inn likevel" etter denne introen, var det noe tjafs som var ennå mer forvirrende, etterfulgt av: "...Hos oss på ford er alle velkommen, besøk oss på jubileumsdagen". Lydfil, anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2347 Skrevet November 23, 2010 Reklame for Bertel O. Steen. Svetteste reklame noensinne... SICK! Skal de bruke C.S.I. for å slå audi og "beemer"??!! OH NOES!!!! ....... huff for en forferdelig sang med håpløs tekst.... Går lett i gruppen "FAIL!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2348 Skrevet November 23, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2349 Skrevet November 23, 2010 (endret) Reklame for Bertel O. Steen. Svetteste reklame noensinne... En dag, når jeg blir voksen. skal jeg inn på Bertel O. Steen og åpne et par tre bildører, da forventer jeg at det automatisk kommer en sleazy kar springene og tørker av dørhandtakene etter meg.... kordan i helvette gikk det der til ? "i'm just driving around town, minding my own business, tralalalalala... OH SHIT FORK!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2350 Skrevet November 23, 2010 Det må jo være plassert slik. Kan umulig være en gaffel som har detti i hue på en kjørende bil. Da ville den jo ha bråbremset eller noe, og det hadde vært massive skader på bilen mtp bilens hastighet i forhold til gaffel osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...