Noen med verktøy for v-maxx senkesett?

Anbefalte innlegg

Som tråden sier så er jeg ute etter å få lånt meg verktøy til et v-maxx senkesett som jeg nettopp har kjøpt. Fulgte ikke med verktøyet til å justere med så om noen har, kan jeg få låne?:)

Har hørt at det går ann med rørtang men er litt skeptisk, er vell lett å ødelegge forskjellige ting da vell?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette skal følge med så er jo bare og kontakte de du har handlet hos og få de til å sende deg en

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tragisk at dette ikke fulgte med i fra V-MAXX,skal fikse deg jeg vettu Kim.Men har desverre ikke dette inne,må få det med oppover så fort som mulig. :(

Men er det noen som har mål på "kjeften" på V-MAXX verktøyst,mulig H&R sine passer og det har jeg inne masse av. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nøkkelen til v-max til golf 4 passer på mine kw variant 2 til golf 2/3 om det hjelper deg Tom Are

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nøkkelen til v-max til golf 4 passer på mine kw variant 2 til golf 2/3 om det hjelper deg Tom Are

Ok,fant H&R nøkler her nå.Og de tar 80-90mm og 68-78mm,regner med 80-90mm verktøyet skal funke,sender deg en PM nå jeg Kim. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

o€m det haster så er det vell ikke umulig å få låne av meg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal få målt dette idag jeg Tom Are. Monterte framme igår, men merker at jeg trenger nøkkenelen gitt. Gikk greit igår. Skal finne ut diametern etterpå jeg :) Tenkte å få montert alt bake idag. Var et helvete å montere framme igår.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hammer og et flat skrujern for å løsne, resten klarer du for hånd etter børsting og smøring

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.