Fjerne oransje deksel foran blinklys

Anbefalte innlegg

er det mye jobb å fjerne det oransje dekselet foran blinklyset i frontlyktene? syns dem er stygge!

noen som har gjort dette selv som vil dele erfaringer?

jeg ser de selger noen blinklyspærer hos nbs som er blanke men som sikkert lyser orange.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener det skal ligge en tråd om det her ett sted ja.

Det finnes slike chrome blinklys pærer som blinker orange. Anbefaler disse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske at du må dele lyktene og plukke de ut den vegen.

Fant tråden etter et kjapt søk:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=54423

jeg tror det var du som stod parkert ved siden av meg på torvet på notodden på onsdag?? grønn a6 med mørke rs4 felger? takker for "tråd tipset" jeg prøvde å finne tråden selv igår, men fant ingen ting...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tror det var du som stod parkert ved siden av meg på torvet på notodden på onsdag?? grønn a6 med mørke rs4 felger? takker for "tråd tipset" jeg prøvde å finne tråden selv igår, men fant ingen ting...

Dæven steike, Tomme på forumet :) Velkommen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk takk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan nok stemme det, var ikke jeg som hadde bilen, men det var nok den.

Det er ikke rs4 men a8 felger ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var det vel deg jeg spurte om det var noe kaldt vann i springen på nordic gym her om dagen også da??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var det vel deg jeg spurte om det var noe kaldt vann i springen på nordic gym her om dagen også da??

Nei, var nok ikke meg. Trener ikke der jeg. Trening på helsestudio skyr jeg som pesten : smil :

Samboeren trener der, så det var nok ho som hadde bilen da.

Skal du begi deg ut på dette prosjektet da?

Har også hørt om noen som knuser det oransje dekslet fra pærehullet meg hell. Vet ikke om det er blir 100%, men...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok

nei jeg tror jeg satser på å ta av glasset/plasten og tar det den vegen jeg så jeg får renska ordentlig opp alle restene ,men jeg tror jeg venter til våren, orker ikke å stå ute i denna sørpa og mekke. har også pussa opp litt i fronten minF(votex frontleppe), og til uka får jeg alu chrom speil.

001.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.