#1 Skrevet Mars 4, 2009 (endret) Har noen spørsmål som jeg håper jeg kan få svar på 1. Hvorfor "dabber" den av nå den er blitt varm sånn ca rundt 4000 omdr. Noen sier tett cat er grunnen, stemmer dette? Er det bensinpumpen kanskje? Gassspjeldsensoren er byttet så glem den. 2. Hvordan få bort den merkelige eksos resirk saken som sitter på et deksel oppå manifolden og som har gått inn i luftfilerboksen. Ja der kommer eksos ut ( satt på lokk, men ikke tett - er det bare ta av det dekselet og sveise igjen/ kjøpe ny manifold? 3. Hvorfor blir der aldri over 70 grader på oljen?? Er dette vanlig om vinteren da - siden jeeg kun har hatt bilen i kalde perioder. 4. Hvor finner jeg vanntempratursensoren, denne er nemlig død, og da starter ikke viften når bilen står i ro og den er varm (mistanke om dårlig kontakt) eventuelt noen som og vet hva motstanden er 5. Hvorfor kommer der et rødt utropstegn ved hard trykk på bemsepedalen ( ja ABS funker, ja det kommer og når ABS utkoples enten via dash eller ved diffsperre) BTW er der noen som har en S2 fanger liggende så kan jeg godt tenke meg den, min er knust Alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2009 det med turtallet, kanskje hallgiveren? Har hørt det tuller til turtallet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2009 5. (!) Kan det være den berømte "bomba" / trykkakkumulatoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2009 5. (!) Kan det være den berømte "bomba" / trykkakkumulatoren? Godt mulig, men hvor ligger den? Skla lete... Glem nr 2 - fant ut hva de er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 5, 2009 Hva var nr 2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 5, 2009 Godt mulig, men hvor ligger den? Skla lete... Glem nr 2 - fant ut hva de er Feil, nr 3 - den oljepumpesaken - har sett på det idag - er jo klimakompressoren hahah Nr 2 - jeg tror der er lekkasje i eksosmanifolden for det skal jo egentlig kun være til og hente varm luft når motoren er kald 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 5, 2009 Ok, er det sånn at du får eksos lukt i bilen? Er sånn hos meg nemlig. Lurer på hvor det kommer fra, og mistenker maifolden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 7, 2009 Ok, er det sånn at du får eksos lukt i bilen? Er sånn hos meg nemlig. Lurer på hvor det kommer fra, og mistenker maifolden... Jepp akkurat, men kun når bilen står iro, men blir bedre ved og tette det uttaket fra varmeskjoldet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 7, 2009 bomp bomp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...