#1 Skrevet Mars 4, 2009 (endret) Trenger pluss, minus og signal på 3b gasspjeldet som er 5 pin bosch, Hvilken 3 er det jeg trenger? noen som har gjort dette før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2009 http://www.home.no/montgomerie/koblings-skjema-s4.pdf ta en titt på side 8. kansje det kan hjelpe deg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2009 http://www.home.no/montgomerie/koblings-skjema-s4.pdf ta en titt på side 8. kansje det kan hjelpe deg:) Ut fra dette leser jeg Grå = signal rød = 5v grønn/svart = jord Noen som kan bekrefte dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 2, 2009 Ut fra dette leser jeg Grå = signal rød = 5v grønn/svart = jord Noen som kan bekrefte dette? Kan vel bekrefte dette selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 3, 2009 Er det ikke noe support å få der du har handlet eller Dette er info som legges med vanligvis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 3, 2009 Er det ikke noe support å få der du har handlet eller Dette er info som legges med vanligvis. var ikke med i min pakke selv om det ble satt opp til 5'er Ville ikke vært så høg på pæra når det gjelder 034 da kundeservice og support er noe som er veldig av og på!! Har faktisk enda til gode å få levert en ordre der alt er komplett eller riktig. Sist ordre mangle relene i releboksen. Hadde det ikke vært for at jeg var en lat jævel på å fabrikerer ting så tror jeg neppe at 034 hadde fått mye av pengene mine heller.. Men dette var ikke kritikk av deg personlig Mr Guillen, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 3, 2009 Ingen fare Hr. Karlsen, jeg bare husker du sendte meg endel mail vedrørende innkjøp av ett slikt sprut. Jeg ser jo du har handlet ett annet sted, det var den supporten jeg refererte til, ikke 034 sin Infoen jeg snakker om legges også med av undertegnede og ikke 034. Hvis du lurer på noe vedrørende sprutet eller trenger dokumentasjon er det bare å ta kontakt så hjelper jeg deg etter beste evne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 3, 2009 (endret) Ingen fare Hr. Karlsen, jeg bare husker du sendte meg endel mail vedrørende innkjøp av ett slikt sprut. Jeg ser jo du har handlet ett annet sted, det var den supporten jeg refererte til, ikke 034 sin Infoen jeg snakker om legges også med av undertegnede og ikke 034. Hvis du lurer på noe vedrørende sprutet eller trenger dokumentasjon er det bare å ta kontakt så hjelper jeg deg etter beste evne. Jeg henvente med til deg angående sprut, helt rett det. Fikk raskt svar på det jeg lurte på så du får tommel opp for det Grunnen til at du ikke fikk handelen var fordi det ble veldig mye billigere å bestille sammen med en annen, Men det er et bevisst valg i ettertid å ikke mase etter support fra deg heller siden jeg ikke kjøpte gjennom deg. Men Det er veldig bra at du legger ved slike ting for jeg har tenkt på det mange ganger at 034 som markedfører seg slik mot audi kunder burde ha mere info om slik koblingsskjema osv. Morsom ting om 034 er at de gangene jeg har sendt mail om noe support om greier så svarer de stort sett ikke, men sender du mail til salgsavdelingen så svarer de rimelig kjapt Men Nå er nå sprutet mitt koblet og har stor tro på at bilen kommer til å starte så fort jeg får noen pluggledninger, Eneste drawback var at jeg ikke fikk brukt zeitronix enheten min med 034 sprutet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 3, 2009 Du blir nok fornøyd Men som nevnt, bare spør om det er noe du lurer på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...