Anbefalte innlegg

var nesten hjemme fra jobb da jeg hadde ca 15 l iter bensin igjen. halvt minutt etterpå viser føler at den er helt tom å bensin lampa lyser. prøvde å starte bilen på nytt men samme var.

jeg så under bilen men så ingen tegn til lekasje noe sted.

så lurer på om det er føleren som tuller med meg?: klø : hvor sitter den eventuelt?

takker for svar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har det samma problemet på min a3 quattro.....mistenker den pumpeenheten som pumper bensina over til den andre tanken etter som den tømmer seg,men har ikke fått sjekka det helt ut enda!(sitter 2 delt tank på quattro).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har funnet ut at det "bare" er føleren.. plutselig er den tom å plutselig halv tank :P

men er denne vanskelig bytte? den bensin mengde føleren.. er det noe en kan fikse selv eller må kjøpes ny? ca pris på ny?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på min a8 måtte man kjøpe hele dritten med pumpe og alt. kosta over 7 tusen. kan jo få tak i brukt kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.