#1 Skrevet Mars 5, 2009 (endret) Dette bildet er tatt under dasjbordet på førersiden, den den "sokken" som er rundt varmeapparatet der originalt? Edit: Endrer denne tråden til spm vedr. audi 100.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2009 Ja, ingen grunn til å bekymre seg over at forrige eier har gjemt undertøyet sitt under dashen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 5, 2009 Jepp, helt normalt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2009 Nei, det der er nok armen til en død man som sitter fast bak dashbordet ditt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 5, 2009 hehe, det værste er at det ser sånn ut:P Lurte litt på om det var forrige eier som hadde lappa litt på varmeapparatet.. regner med at det er defaen som er teipet fast til denne "armen".. kikket litt mer uder der og så at det var en del fuktighet der, og opp i sikringsboksen. Noen som har en teori om hvor dette kan komme fra? teppet er tørt.. nå har bilen stått i oppoverbakke i ca 4 uker med diverse regn og snø, så lurer på om det har lurt seg litt vann igjennom lokket til sikringsboksen. så det lå litt vann i bunnen av vannkassa der fortsatt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 5, 2009 hehe, det værste er at det ser sånn ut:P Lurte litt på om det var forrige eier som hadde lappa litt på varmeapparatet.. regner med at det er defaen som er teipet fast til denne "armen".. kikket litt mer uder der og så at det var en del fuktighet der, og opp i sikringsboksen. Noen som har en teori om hvor dette kan komme fra? teppet er tørt.. nå har bilen stått i oppoverbakke i ca 4 uker med diverse regn og snø, så lurer på om det har lurt seg litt vann igjennom lokket til sikringsboksen. så det lå litt vann i bunnen av vannkassa der fortsatt.. Ta å sjekk dreneringene i vannkassa di. er de tette så renner det fullt og vann kommer inn via blandt annet sikringsboksen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 5, 2009 Og gjennomføringen til panseråpnewiren rett ved siden av sikring/releboksen, den er ofte sprukket.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 9, 2009 Har nå fått tørket bilen bra inni... Men har alikevel et spm.. er det vanlig at det blir rust på venstre vange bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 10, 2009 Under bilen, ved eksospotten? Ja, det er ikke uvanlig, men det skal jo ikke akkurat være gjennomrustet. Overflaterust er ikke helt ukjent der, trolig varmen fra eksosen som spiller inn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 10, 2009 Tipper galvaniseringen ikke trekker helt oppunder der når de dypper bilen, min er ganske tynn i stålet der også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 10, 2009 og når det først begynner og ruste der så hjelper det jo ikke at det kastes diverse drit opp fra hjulene heller. bilen hår gått på saltet vei siden den var ny.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 23, 2009 Et nytt spm her.. Jeg har ekstrainstrumenter bortover dasjbordet (originale) klokke, oljetemp og oljetrykk. skivene på disse har begynt og krølle seg litt/flasse. er dette et kjent problem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 23, 2009 Jeg hadde problem med at de rett og slett fikk mange små prikker kan du si hvis det er noe ala det samme som deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 23, 2009 Nja, har ikke sett noen prikker, men ser det på at det hvite begynner å komme frem nederst på instrumentene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 23, 2009 Oki. Nei, som sagt så kom det på mine frem masse små hvite prikker. akkurat som noen hadde gått amokk med ei nål på instrumentskivene.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 24, 2009 Tempmåleren min hang seg helt opp i lakkrøllene og mer flasset av så det ikke så ut, og oljetrykksmåleren hang i lakken mellom 2 og 3bar.. Jeg pelte fra hverandre alt sammen, skrapte løs lakken som hadde flasset, og blandet opp en ca. lik farge som de 'hvite' instrumentene mine. Mye bedre nå på 4. året. (Jeg har også nålehull på tempmåleren, og bare denne, Kjell..) Har sett flere med samme problemene forresten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 24, 2009 Litt dårlig dette da, men har "nye" liggende med voltmeter istedenfor klokke, noe som ser ganske mye bedre ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 31, 2009 Idag da jeg skrudde av tenninga. så oppdaget jeg at bensinpumpa stod å gikk?? hva kan dette skyldes? regner med at det er den som ligger forran venstre bakhjul og summer? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 13, 2009 Har et nytt spm her, lurer på om det er mulig å montere kompressor på 12v? Et spm til, jeg sjekket pluggene her, og de var grå og tørre, hva kan det tyde på? for mager blanding? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...