#1 Skrevet Mars 5, 2009 hei Holder på å ta av fjærbena på min s4. jeg har trøbbel med å få av følgende: *Styrestag på begge sider *nedre bærearmskule på høyre side. de sitter så godt at jeg nesten står oppå brekkjernet mens jeg banker med hammer: bråk : Noen som har noen tips?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2009 Slå hardere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 5, 2009 Er vel strengt tatt bare vold og smøremiddel som funker her. Du vil vel fortsatt ha endeleddene og styreleddene dine så da utgår vel varme og gaffel... Nede har en mulighet til å lure et tykt skrujern eller stemjern inni hakket på fjærbeinet, får en åpnet litt her er det bare å grise på med rustløser. Så banker man... Om ikke det går kan en løsne bærearmen lenger inne og skru ut drivknuten, da vil du komme til å slå rett oppå pinnen som henger i bærearmen og går igjennom fjærbein. Styrestagene er bare å hamre på til det løsner... Funker dårlig å slå rett på bolten til staget, må hamre rett inn fra siden på fjærbeinet, rundt der som styrestaget går igjennom. Rustløser kan funke her og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2009 slå med kobberhammer på godset som bærekula og endeleddet(gjenga delen) sitter i.. fra siden. da kommer de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 5, 2009 Har egentlig prøvd det meste av det dere sier:P Men har sprayet på dungevis av rustløser i kvell nå, så kanksje det løsner i morgen:glad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 6, 2009 jeg skifta min i sommer , å hadde det samme problemet. masse rustløser, på styreledd måtte jeg sette en støtte jekk under fjærbeinet for å løste det litt opp å bruke en sånn styreledd brekkjern fra biltema + masse slag prøvde å slå uten den støttejekken en stund men virka som om fjæra tok mye at punshen. Vi var 2 å bruke en god 3 timer på å få av en. å som du sikkert vet , enn kan aldri ha på for mye rustløser. håper det går bedre denne gangen når jeg skifter til S6 bein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 6, 2009 sett inn ting med massevis av høytemp gris når det skal sammen igjen så slipper en dette neste gang... Liiite lurt å montere slikt sammen tørt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 6, 2009 de er et reint helvette å få av.. ødela begge mine da jeg demonterte, men like greit å bytte de når du først demonterer der.. er bare 300kr stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...