Nord trøndelag: Hvilken dag vil folk ha lokallagstreff?

Hvilken ukedag vil du ha lokallagstreff i Nord Trøndelag?  

27 stemmer

  1. 1. Hvilken ukedag vil du ha lokallagstreff i Nord Trøndelag?

    • Mandag
      1
    • Tirsdag
      0
    • Onsdag
      0
    • Torsdag
      0
    • Fredag
      1
    • Lørdag
      6
    • Søndag
      19


Anbefalte innlegg

Blir vel i område rundt de to bensinstasjonene ja. Men først blir det burger på Kjells :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er Jan G som har disse , men om han skal oppover får han svare for selv..... , sikkert noen (Fredrik?) som kan ta de med oppover hvis ikke Jan tar turen :)

 

Blir vel så jeg tar turen med merker å skiltplater til treffet

Om jeg er våken nok da:o : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:D hva er prisen for skiltholderne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel i område rundt de to bensinstasjonene ja. Men først blir det burger på Kjells :)

 

hørdes ikke ut som nå domm plan d nei.:glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:D hva er prisen for skiltholderne?

 

50 kr for skiltholderne og 20 kr for merkene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

50 kr for skiltholderne og 20 kr for merkene.

 

 

 

d var ikke no upris.

 

 

har du både gamle å nye skiltplater??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

d var ikke no upris.

 

 

har du både gamle å nye skiltplater??

 

har bare for dem "gamle" ikke for dem helt nye som kom sist nå..

 

vet ikke helt om dem passer i dem holderne dem nye skiltene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har bare for dem "gamle" ikke for dem helt nye som kom sist nå..

 

vet ikke helt om dem passer i dem holderne dem nye skiltene?

 

 

 

gamle er di bergna på skilt utn flagge på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må vel be om finver t søndan å da fer dæm som ska på treff på gårmyra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må vel be om finver t søndan å da fer dæm som ska på treff på gårmyra.

 

Du blir vel med du? Finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær!: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du blir vel med du? Finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær!: rolleyes

 

 

 

jaja. æ e me æ ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt usikkert for meg i morgen om jeg får til å komme,

Skal leie ut lakkbox'n i morgen på dagen, men vet ikke når de er færdi med den.

Men skal prøve å komme ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gamle er di bergna på skilt utn flagge på?

 

Vi har nye skilt med flagg på, og de passet perfekt inn i skiltplatene fra VACN :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå nettop kommet hjem fra lokallagstreff og må si jeg ikke helt er imponert over oppmøtet / engasjemanget til medlemmene i dette lokallaget, også det at ingen fra det såkalte styret møtte var litt domt . . hva er det egentlig som må til for og få til et skikkelig møte / treff hvor faktisk folk møter opp ??

 

:confused:

 

 

Mvh Jørgen Lundsvoll selvutnevnt kritiker og kverulant

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For at folk skal komme, så må ting skje. Flere treff må til og datoer må spikres på forhånd. Helst at treffene er fast, f.eks. hver søndag. Det er for øvrig absolutt ikke feil at styret begynner å gi lyd fra seg.

 

Jeg må si meg enig i at det er skuffende at det er så lite oppmøte når folk faktisk sier de skal være med og ikke kommer. Hvis du har sagt at du skal komme, men plutselig ikke kan, så si nå i fra da. Er kjett å måtte bruke halve treffet for å finne ut at folk ikke dukker opp.

 

Når det er sakt så var det en aldeles trivelig gjeng som møtte opp. Ser frem til flere treff med dere. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For at folk skal komme, så må ting skje. Flere treff må til og datoer må spikres på forhånd. Helst at treffene er fast, f.eks. hver søndag. Det er for øvrig absolutt ikke feil at styret begynner å gi lyd fra seg.

 

Jeg må si meg enig i at det er skuffende at det er så lite oppmøte når folk faktisk sier de skal være med og ikke kommer. Hvis du har sagt at du skal komme, men plutselig ikke kan, så si nå i fra da. Er kjett å måtte bruke halve treffet for å finne ut at folk ikke dukker opp.

 

Når det er sakt så var det en aldeles trivelig gjeng som møtte opp. Ser frem til flere treff med dere. : vinke :

 

Æ skreiv no at det vart usikkert om æ fikk til å kom da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå nettop kommet hjem fra lokallagstreff og må si jeg ikke helt er imponert over oppmøtet / engasjemanget til medlemmene i dette lokallaget, også det at ingen fra det såkalte styret møtte var litt domt . . hva er det egentlig som må til for og få til et skikkelig møte / treff hvor faktisk folk møter opp ??

 

:confused:

 

 

Mvh Jørgen Lundsvoll selvutnevnt kritiker og kverulant

 

Hvorfor ikke folk fra Styret møter opp kan jeg bare svare for men kan svare for meg selv.

Jeg hadde tenkt meg på treffet men som jeg sa så var det ikke helt sikker på om jeg kom meg en tur, Dette pga at jeg var en tur sør for Hamar i natt å oppover igjen å kom hjem i dag tidlig så hadde noen timers søvn så jeg våknet opp for sent desverre. (trenger faktisk litt søvn etter å ha vært våken 25 timer i strekk...:o)

 

At oppmøtet ikke er helt på topp angående medlemmer så kan det jo være innholdet på møtene. det kan være feil plass? og det kan være mye annet men uten innspill fra dere medlemmer så er det veldig vanskeligt for å få til noe for oss i styret. vi er avhendig av dere å høre hva dere vil.

 

Ser Arild sier hvær helg, men det trur jeg blir for ofte. enten en gang pr 14 dag eller at en sier en gang hvær mnd?.. men er fulstendig enig med han i at en bør fastsprikre datoene som en skal ha treff så alle vet om dem å kan planlegge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At oppmøtet ikke er helt på topp angående medlemmer så kan det jo være innholdet på møtene. det kan være feil plass?

 

Dette er muligens feil tråd for og diskutere dette, men kommer alikkavel med noen kommentarer.

 

Hva forventer/vil medlemmene ha som "innhold" på et lokallagstreff ?

 

Og sist men ikke minst "hvor" vil medlemmer flest møtes da ?

 

Hadde vært kjempe og fått noen kommentarer rundt dette.

 

Mvh Jørgen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er muligens feil tråd for og diskutere dette, men kommer alikkavel med noen kommentarer.

 

Hva forventer/vil medlemmene ha som "innhold" på et lokallagstreff ?

 

Og sist men ikke minst "hvor" vil medlemmer flest møtes da ?

 

Hadde vært kjempe og fått noen kommentarer rundt dette.

 

Mvh Jørgen

 

Det har jo vært spurt om dette tidligere også, det som er så synd er jo at i slike tråder så er det mange som har noe å si men år det kommer til et treff så er det ingen som "gidder" å møte opp.

 

også er jo folk flink til å klage på noe men ikke så flink å komme med løsninger å forslag:)

 

Gråmyra er en grei plass for meg å ha møtene. å jeg bruker som regel å være der når det ikke er noe som kommer iveien. (noe det gjorde denne gangen)..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde kommet hadde det ikke vært for at jeg lå under bilen med vinkelsliper i den ene hånda, sveisepistolen i den andre, og helt glemte bort at det var søndag og trefftid..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en flott gjeng som møtte opp idag. takker for en hyggelig prat:)

 

Når det gjelder oppmøte/treff dato/innhold og slikt, hvorfor ikke allerede nå avtale neste møte(et "oppvask" møte(positivt ment), f.eks søndag om 2 uker (dvs Søndag 19/4)

og at på dette møte vil det bli spikra hvor ofte man skal ha treff(hver 14 dag - 1.mnd) og ikke minst hvor treffene skal være(her er det flertallet på møte som bestemmer?).

 

Kanskje så langt det lar seg gjøre få sendt en pm eller på andre måter sendt rundt info om møte slik at man er sikker på at så mange som mulig værtfall har fått med seg informasjonen og da ikke kan komme å klage i ettertid på det som ble vedtatt på møte, bare fordi de ikke var der eller på annen måte ikke meldte sin inntresse for å være med å ta en avgjørelse.

 

 

mvh John Marius:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke vært på lokallagstreff siden Ketil hadde S6'n, jeg. Var på Lånke og sånn, men det begynner jo å bli en stund siden det óg.

 

Det hadde vært greit med ei liste over lokallagstreffa som viser dato, tid og sted. Da hadde det vært enklere for oss som bor i havgapet å planlegge og være forberedt til treff.

Det tar også litt tid å komme seg helskinna over fjellet på disse tider (heia Norge og våre deilige veier!) - så det er ikke bare å hive seg ivei når det er ei time eller to til treffet starter. Det kreves planlegging for å klare fjellet uten å herpe bilen.

Sammen er vi sterke, folkens - dette klarer vi : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder oppmøte/treff dato/innhold og slikt, hvorfor ikke allerede nå avtale neste møte(et "oppvask" møte(positivt ment), f.eks søndag om 2 uker (dvs Søndag 19/4)

og at på dette møte vil det bli spikra hvor ofte man skal ha treff(hver 14 dag - 1.mnd) og ikke minst hvor treffene skal være(her er det flertallet på møte som bestemmer?).

 

Kanskje så langt det lar seg gjøre få sendt en pm eller på andre måter sendt rundt info om møte slik at man er sikker på at så mange som mulig værtfall har fått med seg informasjonen og da ikke kan komme å klage i ettertid på det som ble vedtatt på møte, bare fordi de ikke var der eller på annen måte ikke meldte sin inntresse for å være med å ta en avgjørelse.

 

 

Høres jo ut som en grei plan å varsle folk med PM :)

 

Skal vi ta ett treff neste søndag som John foreslår?

Sted?

Tid?

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres jo ut som en grei plan å varsle folk med PM :)

 

Skal vi ta ett treff neste søndag som John foreslår?

Sted?

Tid?

 

:)

 

 

Ja vi kan da ta treff neste søndag:)

Skal vi prøve på Steinkjer da eller?

klokka 16.00?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreslår, som Rolf sier :

Dag : Neste søndag...19 april

Tid: 16.00

Sted: Steinkjer....

 

Esso på nordsia.... stor fin parkering oppe på parkeringshuset.

Regner det...tar vi det inni parkeringshuset :)

 

Så tar vi en tur på Mc.Donalds evnt en pizza på Orion ...el.lignende

 

Hva tror dere folkens?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.