#51 Skrevet Mars 8, 2009 Hvor har du fått tak i de gulvmattene dine Bård? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mars 8, 2009 Hvor har du fått tak i de gulvmattene dine Bård? Tyskland et firma der som har lagd dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mars 8, 2009 Tøft bilde, Joachim! Samtidlige biler som sto utstilt hos disse "bilpleierene" var jo fulle av riper og lite gjennomført shining.. Veldig god reklame må jeg si: klø : Ellers helt OK.. Så det på den Quattroen hos Auto Glym. Veldig blank, men mye (reparerbare) riper. Men den var vel ikke like ille som min... Tok en kikk på den hvite Rocco'n også og den hadde MYE vaskeriper.... Det meste fulgte med bilen fra dag 1. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mars 8, 2009 ikke heelt fornøyd da jeg brukte kit objektiv men men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mars 8, 2009 Den "stramvaier" E30 M3'en var i mine øyne messas feteste bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mars 8, 2009 Den "stramvaier" E30 M3'en var i mine øyne messas feteste bil! tror ikke jeg kunne vært mere enig Marius! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mars 8, 2009 Den "stramvaier" E30 M3'en var i mine øyne messas feteste bil! Melder meg på denne.. DET var ett kunstykke az 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mars 8, 2009 Er ikke det gamle UR'n til Geir Tony? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mars 8, 2009 Er ikke det gamle UR'n til Geir Tony? Hvis du leser tidligere i tråden, er svaret ja En av grunnene til at den ikke er polert ORDENTLIG er at den blei rygget på, og at eieren har vært MEGET opptatt i det siste, og fikk fangeren 1 eller 2 dager før messa hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mars 9, 2009 (endret) Så ut som om klubben hadde en synlig og fin stand gitt! Men synd det ikke var noen eldre firhjulte representanter til stede også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Mars 9, 2009 Bildene mine fra Søndag: Har ikke modda noen av bildene i ps da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Mars 9, 2009 Tøft bilde, Joachim! Så det på den Quattroen hos Auto Glym. Veldig blank, men mye (reparerbare) riper. Men den var vel ikke like ille som min... Det meste fulgte med bilen fra dag 1. Kan ordnes på det da: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Mars 10, 2009 Var på gatebilmessa for 2-3 år siden, den var myye bedre en denne. Gatebil har tapt seg uten tvil..men gjør ikke noe, fins jo så mange fine klubbtreff og andre banekjørings treff som er bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Mars 11, 2009 Ingen som her som tok no bilder av pit-stop konkuransen??:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...