Hvilken Sommerdekk anbefales!!!!

Anbefalte innlegg

Må ha nye sommerdekk til sommeren:) Men lurer på hvilken dekk som anbefales da eg vil ha dekk som er ganske støyfri og god på våt veibane, det gjelder 19" dekk: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ha nye sommerdekk til sommeren:) Men lurer på hvilken dekk som anbefales da eg vil ha dekk som er ganske støyfri og god på våt veibane, det gjelder 19" dekk: vinke :

 

Vil anbefale Pirelli PZero Nero. De er støysvake og gode på både vått og tørt føre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil anbefale Pirelli PZero Nero. De er støysvake og gode på både vått og tørt føre.

 

Kan bekerfte det Inge skriver. Var veldig fornøyd med disse på min Polo i 17". Ellers er også Toyo Proxes et dekk jeg har svært god erfaring med. Kjørt nesten to sesonger på de i 235/35-19. Meget bra grep på både vått og tørt føre. Grei på støy.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg holder meg til Toyo Proxea. veldig gode på både tørrt og vått føre samt greie på støy. funker greit på bane også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mange her inne som har gode erfaringer med Vredestein Sessanta.Meg selv inkludert: smil :

Christer på Dekkskift selger jo disse som de fleste sikkert vet:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mange her inne som har gode erfaringer med Vredestein Sessanta.Meg selv inkludert: smil :

Christer på Dekkskift selger jo disse som de fleste sikkert vet:p

 

Dette er også et meget bra dekk men det skal vist nok være en del støy i det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er også et meget bra dekk men det skal vist nok være en del støy i det.

 

 

Det støya mindre for meg i 18" enn Michelin pilot sport i 17" på min A6 vertfall;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.