Esp lampe lyser i ny og ne A4 1,9tdi.

Anbefalte innlegg

Heisann. ESP lampa har plutselig fått for seg at det kan være moro å lyse opp instrumentene noen ganger. Som alle vet blir denne "resatt" ved av/på tenning, men det hender seg at den kommer igjen. Skjedd tre/fire ganger iløpet av en tidsperiode på ca en måned. Er det noen vanlige feil som er ute og går som folket vet om?

Thank you.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min var litt sånn i forige vinter. Hvis det var veldig glatt og ESP'en jobba litt ekstra kunne ABS lampa pluttselig henge seg opp. Skrudde av tenninga og på igjen og lampa sluttet lyse. Ikke skjedd i år.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min var litt sånn i forige vinter. Hvis det var veldig glatt og ESP'en jobba litt ekstra kunne ABS lampa pluttselig henge seg opp. Skrudde av tenninga og på igjen og lampa sluttet lyse. Ikke skjedd i år.

Det skal selvfølgelig ikke være slik... Få lest av feillager med VAG-COM. Der ligger nok svaret på feilen og venter på deg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, da får jeg kjøre en liten diagnose. Er nok en føler/ "trigge-hjulet" som er møkkete.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahhhh! Kanskje derfor jeg ikke får fått ABS lampa til å lyse i det siste. Har byttet bremselysbryteren jeg også. Men for ett annet problem. (Lysende motorlampe+omtrent alle andre lamper og varseler)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interessant. skal sjekke ut det! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.