hvor kjøpe bærearmskule til s4 c4

Anbefalte innlegg

Hvor kjøpe billige nedre bærearmskule foran på en s4 c4.

Kulen er vell ikke løs så må vel kjøpes hele armen sikkert?

romnes skulle ha 1800,- +mva pr stk: pisk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse er svindyre... Mekonomen skal ha 2000/stk. Biltema har de billig om det er akseptabelt for deg. Der koster de 549/stk. SÅ mye dårligere at det ikke lønner seg kan det umulig være :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp på VWAudiHowdi.dk eller hva dem heter. Da kjøper du hele bærearmen med kula til bra pris!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tema sine fungerer knall :) Kan jo bytte 4 ganger før du er på samme pris som Romnes! Eneste du må kjøpe løst er hylsene til montering av disse armene, hvis du ikke er flink til å lirke de gamle ut da, det går det også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.autospar.no/

Her koster komplett arm med kule og foring 799.- for venstre og 899.- for høyre.

Det er samme armer som 100q -91/-94

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp på VWAudiHowdi.dk eller hva dem heter. Da kjøper du hele bærearmen med kula til bra pris!

finner ikke denne siden.. søker på google men det kommer ingen ting:p

har du link?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.autospar.no/

Her koster komplett arm med kule og foring 799.- for venstre og 899.- for høyre.

Det er samme armer som 100q -91/-94

Takk for tips;)

men hvorfor er det 100kr forskjell? jeg kan ikke se noen forskjell på de?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trailerparts.no er det billige Audi deler,tidligere krogslund

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

deler bestilt på autospar.no

Takk for rask å god hjelp:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bærearm, foran, komplet, venstre

Varenr: 4A0407151

DKK 674,33

Bærearm, foran, komplet, højre

Varenr: 4A0407152

DKK 674,33

http://www.hovwdiaudi.dk/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja.. ble ca samma pris det:D

men takk for hjelpen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

deler bestilt på autospar.no

Takk for rask å god hjelp:D

Får du med foringene til stabstaget? Det er ikke alltid at man gjør, noen leverandører selger uten foringene og uten monterings hylsene.

Hvorfor ikke biltema sine?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du med foringene til stabstaget? Det er ikke alltid at man gjør, noen leverandører selger uten foringene og uten monterings hylsene.

Hvorfor ikke biltema sine?

jeg regner med at foringene er med. var nå værtfall bilde av det;)

men får vel sende de en mail for å være sikker..

har hatt mange eksempel på dårlig kvalitet hos biltema, så jeg lot være..

men man vet jo alldri med disse heller:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har montert autospar sine selv, og de er komplette med indre foringer og til stabstag.

Monteringshylser må alltid kjøpes utenom.

Med litt triksing, er det fullt mulig å få de gamle ut hele, for å bruke dem på ny.

De koster forsåvidt ikke mange kronene orginalt.

Biltema sine er sikkert helt greie, men personlig har jeg hatt ett par overraskelser med dårlig kvalitet der.: bh :

Derfor har jeg sluttet å kjøpe slike ting der (bremser, dempere, bærebroer+++)

Men for all del, jeg kan jo vært veldig uheldig flere ganger.: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Biltema sine (dog kun fordi tidligere eier sendte de med da jeg kjøpte bilen), og så langt er de upåklagelige. Fortsatt faste og fine! Og billige ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kansje dumt spm. men hva er hylsa til? Banna noe veldig når jeg ikke fikk ut den armen... viste jo ikke om noen hylse... derimot ordna det seg greit med bjajonett sag:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Biltema sine (dog kun fordi tidligere eier sendte de med da jeg kjøpte bilen), og så langt er de upåklagelige. Fortsatt faste og fine! Og billige ;)

Jeg kjøpte på biltema for et par års siden, måtte bestille den, men når jeg fikk den leverte jeg den bare tilbake for den var betydelig tynnere i godset. Den var rett å slett spinkel.. Så jeg turte ikke montere den.

Men en annen sak som er viktig å se på er at det brukes riktig bolt til feste av bærekula. Den som skal være der har et parti innert uten gjenger. Så om den er rustet fast og blir ødelagt under demontering må det komme på en lik en. Hadde et eksempel på det på jobb der det kom inn en som hadde hoppet av på grunn av feil bolt. Om den blir erstattet av en vanelig bolt med gjenger hele veien låser den ikke kula godt nok.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp bolten som låser fast kula original, så er man sikker på å få riktig dimensjon. Har opplevd bærekule som har falt ut, og det er ikke spesielt moro.. (spesielt ikke fordi det skjedde i rushtrafikken i Berlin, men heldigvis i det jeg skulle kjøre i gang)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De jeg fikk så akkurat ut som de originale, og bolten var helt lik som den originale den og.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kansje dumt spm. men hva er hylsa til? Banna noe veldig når jeg ikke fikk ut den armen... viste jo ikke om noen hylse... derimot ordna det seg greit med bjajonett sag:)

Til den lange bolten som fester bærearmen m/foring i traversen ;)

Hylsa skal inn foringa for at det ikke skal bli for mye slakk mellom bolten og foringa.

Disse koster 20kr/stk.

Når jeg byttet på min bil for et par uker siden, satt det ikke hylser på de jeg tok av. Så det funker å kjøre uten, men vil ikke akkurat si det er stort å spare på det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De jeg fikk så akkurat ut som de originale, og bolten var helt lik som den originale den og.

Har god erfaring med Biltema og bærearmene til C4. Helt lik den orginale. Bolten som låser bærekula kjøpte jeg orginalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte på biltema for et par års siden, måtte bestille den, men når jeg fikk den leverte jeg den bare tilbake for den var betydelig tynnere i godset. Den var rett å slett spinkel.. Så jeg turte ikke montere den.

Men en annen sak som er viktig å se på er at det brukes riktig bolt til feste av bærekula. Den som skal være der har et parti innert uten gjenger. Så om den er rustet fast og blir ødelagt under demontering må det komme på en lik en. Hadde et eksempel på det på jobb der det kom inn en som hadde hoppet av på grunn av feil bolt. Om den blir erstattet av en vanelig bolt med gjenger hele veien låser den ikke kula godt nok.

Tema sine er HELT like som de orginale, du må ha fått feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tema sine er HELT like som de orginale, du må ha fått feil.

jepp. fattern også handlet sine på Rema, og det gikk ikke an å se forskjell på dei.

Ingenting å si på kvaliteten heller.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har montert autospar sine selv, og de er komplette med indre foringer og til stabstag.

Monteringshylser må alltid kjøpes utenom.

hvor kjøpte du monteringshylsene dine? Er det bare å kjøpe de på møller?

Autospar hadde aldri hørt om noe slikt sa de:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte de gamle hylsene.

Bare å være litt forsiktig når du tar dem ut.

Ellers må de kjøpes på møller.

Ikke dyre greiene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.