Anbefalte innlegg

Noen som har 18" felger på golf 3 vr6 ? Bredde og ET ?

 

Har lyst å kjøpe meg RS4 type II i 18", men har bare funnet 8x18" til nå. ET35. Med 215-35/18 vil det da subbe i hjulbuene ? Bilen er ganske lav...

 

 

mvh

Ny vag eier :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send en PM til Kenth Håvard Bakaas på forumet.. han hadde 18 på sin "pink toy" vr6! Lykke til.

 

Joachim.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann:) Ja det stemmer, jeg hadde 18" på min golf vr6. De jeg hadde var faktisk 8x18" ET 35.

Jeg brukte 215/35/18 på min..

 

Jeg måtte justere camberen ganske så akkurat for at det skulle gå, og da subba det litt ved fullt rattutslag. Justerte mye frem og tilbake på camberen for at det skulle gå, var bare mm som avgjorde det. Felgen tok borti på justeringsskruen på senkesettet, og dekket i hjulbua. Men klarte å justere slik at det akkurat gikk.:) Men da var jo også bilen min ganske lav forran. Bak hadde jeg ingen problemer.

 

Lykke til.

 

Bilde20172.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

off... får vel gå for 7,5x17 da :( 215-35/17 :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

je prøvde me 225-40 18 på vr6 turbon min som var veeldi lav,lånte noen felger for å prøve å det var ikke å få rikke på hjulet..satt fast alle stand..

hehe..

muli d kunne funke me 215-35..

meen blir utroli finere me 18 da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

je prøvde me 225-40 18 på vr6 turbon min som var veeldi lav,lånte noen felger for å prøve å det var ikke å få rikke på hjulet..satt fast alle stand..

hehe..

muli d kunne funke me 215-35..

meen blir utroli finere me 18 da..

 

Jeg prøvde på 225/40/18" på 2er golfen med vr6 jeg.. Fikk ikke kjørt en meter ell:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe jepp stod fast på garasjeguøvet j å...

litt skuffe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde 1,5 sesong med 215/35-18" på gamle Corrado VR6n min. 7.5x18" Angret fælt på at jeg gikk for 18". Blir helt feil rulle omkrets, som kjennes på bilen. Sats på 17" som alle andre med VR6 MK3 understell...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ser heller ikke særlig bra ut med 18" på golf 3, 17" eller breie 16"..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

golfen260606.JPG

 

18x7(om jeg ikke husker feil) ET38 205/35/18 (kan sjekke helt 100% i morgen om det er av interesse)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.