bagsje på 100 c4 sedan med låst bakluke og ødelagt sylinder...

Anbefalte innlegg

Heisan, som tittel sier har jeg et lite, men MEGET irriterende problem. Staget til sentralåsen i bagasjerommet har hoppet av og sylinderen er ikke brukenes da nøkkelen bare går halveis inn og der er det stopp(har tømt en boks med wd 40 iløpet av uka)

Skiluka er vel eneste løsning men den posen er liksom litt iveien, går det ann og ta den ut?

Eventuelt noen geniale løsninger som jeg ikke har tenkt på?(lov å håpe:))

takker for innspill.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan vel kanskje hekte av ryggen på baksetet, så du kommer lettere igjennom hullet til skiposen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan vel kanskje hekte av ryggen på baksetet, så du kommer lettere igjennom hullet til skiposen?

mulig det... prøvde bare litt iste med sitter godt den ryggen. Hvordan løsner man den i toppen? eller hvordan får man opp de hylsene som nakkestøttene sitter i?

tror forresten ikke skiposen ser festa i setene, men i "metallryggen"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De hylsene er festet med noen clips som sitter ganske dypt nede (hvis jeg husker rett), det er ikke noe problem å ta dem av bare man er klar over det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

løsningen var tålmodighet og skistav:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

løsningen var tålmodighet og skistav:)

heheh

Hadde samme problem på en kamerat Opel Løsningen ble lille broren hans gjennom hullet bak armlenet :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.