#1 Skrevet Mars 6, 2009 Hei, Jeg har det siste året hatt en rar lyd som varer bare et par sekunder akkurat rundt 2000rpm. Lyden kan minne om en blanding av slakk viftereim og ødelagt lager. Lyden skjedde ikke i forbindelse med at det ble byttet noe på bilen - og den har heller ikke blitt sterkere eller svakere, men det irriterer meg noe sykt når jeg ikke finner ut hva det er! Jeg klarer ikke å fremtvinge lyden når bilen ikke kjører, men den kommer som sagt alltid når jeg passerer 2000rpm og forsvinner like fort som den kom. Jeg klarer heller ikke å "holde" lyden ved å holde meg på samme tutall når den kommer. Den forsvinner alltid etter 2-3 sekunder. Den er kanskje litt kraftigere når jeg får mer last på bilen i oppoverbakke eller med henger, men ikke store forskjellen. Jeg får ingen feilmeldinger på VAG-COM. Håper noen har forslag på hvor jeg kan begynne og feilsøke.....eller er dette en "normal" lyd fra turbo, dump eller lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2009 Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...