#1 Skrevet Mars 6, 2009 Bare lurer.. Jeg har hatt DAB i lastebilen et par år nå, og det er jo bra lydkvalitet der det er dekning, men det er jo forp..t irriterende med disse bakkenettene at dekningen forsvinner rundt annenhver sving da.. med satellitradio så er det jo ikke så sårbart for dekning da signalene kommer "fra oppi der".. Men finnes det noen norske/nordiske kanaler som sender via disse? Eller er det rett og slett de samme radiokanalene som man får tak i via parabol en får tak i med disse satellitradioene? http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p720_Sirius-Radio---Retrofit---Audi-A6-4B.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2009 Det står i teksten "kun for Nord-Amerika", så du får ikke inn noe som helst i Europa med den der.. I Europa finnes det ikke noe sånt, rett og slett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2009 Så teit.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2009 Kanskje dette blir bra om et par år:http://www.lydogbilde.no/internettradio-kommer-til-bilen.4553217-45382.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2009 Slike løsninger har jeg veldig trua på Jeg har to stk forskjellige squeezeboxer fra logitech her hjemme, den ene koblet til stereoen og den andre en squeezebox boom som jeg har på nattbordet. klart, de er avhengig av litt båndbredde, det blir vel flaskehalsen om alle skal kjøre rundt å pushe radio via 3G-nettet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 7, 2009 Får vi turbo3g/hsdpa utbygd over hele veinettet i norge(ønskedrøm) så har jeg trua på dette,men tunneler,fjell osv setter vel en del begrensinger.Men hvis den får i tillegg DAB,wifi og fm da er man berget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 7, 2009 DAB er jo uten dekning i 99.9% av norske tunneler den også, jeg tror jeg har kjørt gjennom EN tunnel med dab-dekning, men husker ikke hvilken engang.. Sikkert en av de nye i Vestfold.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...