#1 Skrevet Mars 7, 2009 Heisann, Jeg har en rar lyd i høyre framhjul når jeg passerer 30 Km/t, Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare lyden men det høres ut som en måse som sitter å roper nede ved hjulet, det er ikke så høyt men irriterer meg veldig. Jeg har prøvd å sving i fart og bremse men lyden er der likevel, Lyden er liksom den samme uansett hvilken fart jeg kjører i... Noen som har et forslag ? MVH Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2009 Hjullager kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2009 Stein mellom bremseskjoldet og skiva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2009 Tipper at det er bremsene som ligger på litegrann. Hvis du smører opp gliderne til caliperen tipper jeg problemet er løst. Evt går stempelet tregt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...