#1 Skrevet Mars 7, 2009 (endret) jeg har nettop skiftet motor i min caddy... skal starte opp men får ikke diesel fram til dysene... må nok luftes men noen tips på hvordan dette skal gjøres??? eller om noen har erfaring me hva som kan være galt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2009 BUMP!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 7, 2009 Ta av slangen som går fra dieselfilteret til pumpa og sett trykkluft på tanken stikk blåsepistolen inn i hullet for drivstoffpåfylling og hold et klede el. rundt pistolen og "skrem" dieselen frem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2009 går det ikke ann å bare kjøre trykk på returen??;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2009 Byttet dieselpumpe på en golf 2 1,6 td, bare kimet til jeg fikk start jeg, tok ei god stund, og sikkert ikke helt bra. Men funket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 7, 2009 går det ikke ann å bare kjøre trykk på returen??;P har ikke testet, så det vet jeg ikke. Byttet dieselpumpe på en golf 2 1,6 td, bare kimet til jeg fikk start jeg, tok ei god stund, og sikkert ikke helt bra. Men funket. dette forsøkte jeg også, og det resulterte i bytte av starter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 7, 2009 hehe har prøvd å dra den igang men kommer ikke noe.. så må se å få fram dieseln pga dårlig batteri.. bruker å gjøre det jeg også på bensinere men ikke diesel for har hørt det ikke kommer diesel når pumpa går i tørra:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 7, 2009 hehe har prøvd å dra den igang men kommer ikke noe.. så må se å få fram dieseln pga dårlig batteri.. bruker å gjøre det jeg også på bensinere men ikke diesel for har hørt det ikke kommer diesel når pumpa går i tørra:P Vi brukte pokker så mye tid sist vi gjorde dette, men det var på grunn av en dårlig slange mellom filter og pumpa når vi da satte trykkluft på tanken så kom dieselen frem slik at vi fikk avslørt den defekte slangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 7, 2009 løsne litt på tilførselrørene til dysene, da kommer den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 7, 2009 åjah.. nej slangen min skal væra bra.. men var lur å tømte filter og alt da jeg tok ut motor så dette er vel straffen:P må vel prøve igjen i morgen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 7, 2009 åjah.. nej slangen min skal væra bra.. men var lur å tømte filter og alt da jeg tok ut motor så dette er vel straffen:P må vel prøve igjen i morgen;) Gjorde det samme selv straffet seg det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 7, 2009 Fyll filteret, fyll tilførselsslangen mellom pumpe og filter og fyll tilførselshullet på pumpe. Dra noen sek på starter. Gjenta 10 ganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 8, 2009 da vart motoren igang;P takker for all hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 8, 2009 da vart motoren igang;P takker for all hjelp og fasiten var ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 8, 2009 og fasiten var ? Ja nå er jeg spent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 9, 2009 hehe brukte allle tipsa jeg fikk.. åpnet på dysene, og tok av slangen på pumpa fra filtret å kjørte på trykkluft;P hutra lenge men jikk til slutt..;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...