#1 Skrevet Mars 7, 2009 Platen rundt tankpåfyllingen er omtrent bortrustet. Ser Veng har en rep.plate til dette som ser slik ut: Hvordan er dette festet? Her er jo åpenbart en skjøt mellom selve ytterskjermen/karosseriet og denne innsatsen (merket med rødt...) Er den punktsveist fast, eller er den bare limt med karosserikitt? Er den forholdsvis enkel å bytte? Jeg tenkte som så at om jeg klarte å få den vekk kunne jeg bare lime den nye delen på med karosserilim...Holder jo ut bilens levetid det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2009 Akkurat samme saken på min. Bestiller rep del på Veng i morgen, så blir det sikkert bytting mot helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2009 Kan du ta endel bilder underveis sånn at jeg får se hvordan det må gjøres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2009 Må vel gå å få til det..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...