bærearmer bak golf syncro

Anbefalte innlegg

noen som vet om det er forskjellige vinkler (caster/camber) på armene bak på golf mk2 syncro vs golf rally/ passat g60 syncro.har senket min og slik det ser ut nå vil ikke dekkene leve lenge:) bruker foreløpig de orginale armene med trommel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet om det er forskjellige vinkler (caster/camber) på armene bak på golf mk2 syncro vs golf rally/ passat g60 syncro.har senket min og slik det ser ut nå vil ikke dekkene leve lenge:) bruker foreløpig de orginale armene med trommel.

Hmm, skal senke en jetta syncro og lurer også på dette.

Hvilket senkesett har du brukt..?

Ser jo greit ut det settet som hpa hadde, men fant det ikke på hjemmesiden de har..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har supersport understell på en syncro, blir mye camber bak gitt.

prøvde med wmaxx og samme der. må vel sveise inn slike camberjusterbare skiver og bolter for å kunne utligne litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det spiller jo ikke noe rolle hvilket senkesett man har,det som avgjør hvor mye camber det blir er hvor mye man senker,dess mer man senker jo større vinkel blir det.

kjører med kw v2 selv.

de foringene så jo ut som en grei måte å utligne verdiene noe på da,men forsto jeg rett hvis det bare er den indre foringen som skal byttes? hvilket materiale er denne laget av? gummi slik orginal eller er den stivere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er riktig at bare den indre foringen skal byttes, og slik du så av illustrasjonen, så er hullet eksentrisk slik at det gir justering. SIden den er original VW, tipper jeg den er laget av samme materiale som den som står i bilene i utgangspunktet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ca 1450,- for 2 foringer,dette bør virke!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ca 1450,- for 2 foringer,dette bør virke!!

Hvis du prøver de foringene så legg gjerne ut resultatet da det er intr å se/høre hvordan det blir.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.