tette spylerhull frontfanger golf IV

Anbefalte innlegg

Skal tette igjen spylerhullene i fangeren foran på golfen. Kjerringa var borti en bil her å det ble en LITEN bulk ved spylerhullet så tetter begge igjen. Holder det med glassfiber sparkel el hva skal jeg bruke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal tette igjen spylerhullene i fangeren foran på golfen. Kjerringa var borti en bil her å det ble en LITEN bulk ved spylerhullet så tetter begge igjen. Holder det med glassfiber sparkel el hva skal jeg bruke?

 

plast sveising ville jeg ha gjort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan noe forklare i korte trekke hva plastsveising går ut på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tilpasser en bit av plast til og legge oppi hullet der de har stått også sveiser sammen med eksempelvis en loddebolt eller så har sikkert jeg utstyr på jobben til og få det sammen.....

 

Selfølge er jo at biten man skal sveise inn er av samme materiale som fangeren, men ikke umulig det er ABS plast.

 

Men hvor store er disse hullene da ? De kan ikke være så store, så kan bare kappe av en bit under fangeren eller slikt og sveise inn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er orginal fangeren så er sikkert abs... kan jo bare tilpasse lokkene som ligger over til passe nedi hullene?`el er det ikke samme matrialet? også bare smelte det sammen med andre ord?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er orginal fangeren så er sikkert abs... kan jo bare tilpasse lokkene som ligger over til passe nedi hullene?`el er det ikke samme matrialet? også bare smelte det sammen med andre ord?

 

Det er ikke umulig det er av samme materiale som fangeren,

 

Bare og klippe/slipe dem til i hullet, så er det bare og ta en loddebolt og smelte de sammen. Varmluftpistol med spiss fungerer også. Vi bruker dette på jobben.

 

Om du gir lyd når du skal gjøre det kan jeg sikkert ta meg turen med en sånn fra jobben også kan vi prøve og få det sammen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.