#1 Skrevet Mars 8, 2009 (endret) hei. har fått et problem med vindusviskerne mine.for ca en uke sia så stoppa de plutselig midt på ruta og har forsatt med det til nå. vindusviskerne funker men stopper jo litt feil da: klø : her er et bilde av problemet, er litt dårlig bilde men va einaste eg hadde noen som har noe erfaring med detta??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2009 trenger jeg og bytte vindusviskermotor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2009 Da har sannsynligvis armen inne på motoren forskjøvet seg. Motoren skal stoppe samme sted på en hel runde. Løsne mutter og vri armen på akselen til viskerne står i hvilestilling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2009 (endret) ja kan prøve det. takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...