Hjelp: AAN går tidvis bare på 4 syl..problem løyst :)

Anbefalte innlegg

Sliter litt med motoren min, begynte i går etter eg hadde dratt den litt ut på turtall.. då gjekk den pluttsli bare på 4 syl, snudde og kjørte heim i garasjen, men på veien tilbake så kom sylinderen med igjen. men så sjedde det igjen seinare på kvelden. leste ut feilkoder og fant ingenting feil, tenkte eg skulle bytte over til nye coiler iom at eg har høgeff coiler fra 034 liggandes, men då finner eg ut at både POSen og pluggen fra coilane har han kontakter.. smell.. fant så ut at det er sylinder nr2 som ikkje vil ver med alltid, testet kompen der og den var som den skulle..

ka kan ver galt?!: pluggen? skal kjøpe nye i måro

: Coil?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tråd kan stengast.. leste litt på 034, og fant då ut at POSane ikkje skal tilkoblast ved bruka av dei coilane, så nå fungerer dyret slik den skal igjen, så var tydlivis ein dårlige coil eller coilstamme :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.