#1 Skrevet Mars 8, 2009 Hei. Lurer på om noen her kan leke seg litt å få disse nye felgene på bildene på bilen min ved hjelp av klipp og lim på hidden Hadde satt stor pris på det:tilber: Kunne tenkt meg å sett dem med sort senter også. At eikene i felgen er sorte, men vil også se dem orginale:) Håper noen har lyst til dette. Mvh pk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2009 Ingen som har mulighet til å fikse noe for meg? Eventuelt bare photoshoppe felgene også med sort senter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2009 ikke ødelegg de felgene her med sort senter! De er perfekte som de er! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2009 ikke ødelegg de felgene her med sort senter! De er perfekte som de er! Nei har ikke lyst til det jeg heller egentlig. . Derfor vil jeg se noen bilder av dem med sort senter først. For det bør bli veldig pent om jeg skal gå for det.. Men tror det hadde blitt tøft på den sorte passaten min , men ikke lyst til å lakkere dem egentlig.... Tror dem forblir orginale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 8, 2009 "alle" har sorte felger, og ekstremt få biler som er strøkne nok til at det skal bli pent. gå for sølv Min mening 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 8, 2009 "alle" har sorte felger, og ekstremt få biler som er strøkne nok til at det skal bli pent. gå for sølv Min mening Veldig sant det der.. Men må se hvordan det blir først med sølv.. Er jo litt artig å ha det orginalt når det gjelder slike felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 8, 2009 ikke lakk dem:p lakk er ikke noe fint hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 8, 2009 Lakker du de felga der sølv skal jeg smøre de inn med Duxola en mørk natt......felgene blir som en hvilken som helst annen "13 på dusinet"-felg da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 9, 2009 Sier bare gull senter, jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 9, 2009 Drit kule felger det der da, skjønte ikke helt det med og lakke dem sølv, når dem på en måte alt er det men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 9, 2009 Drit kule felger det der da, skjønte ikke helt det med og lakke dem sølv, når dem på en måte alt er det men.. Skal ikke lakke dem sølv. Det jeg mente var at jeg skal se hvordan dem blir på bilen først nå som dem er sølv. Eventuelt lakkere i en ennen farge;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 10, 2009 Men noen som kan prøve å farge senteret på disse felgene i gull eller svart? bare for å ha sett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 11, 2009 Her er det vel ett spørsmål om noen gidd å gjøre en photoshop? ikke ute etter alle andre sine meninger om at det blir stygt! dette blir knallfint per kristian:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 13, 2009 Her er det vel ett spørsmål om noen gidd å gjøre en photoshop? ikke ute etter alle andre sine meninger om at det blir stygt! dette blir knallfint per kristian:) Takk for det Morten:) Men noen som kunne photoshote felgene med sort senter og gull senter og gun metal? Hadde satt stor pris på det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...