#1 Skrevet Mars 8, 2009 Skal godkjenne senkesettet på Golfen min og hva kikker karene på biltilsynet etter? og langt ned kan jeg gå for å få det godkjent.... har FK Highsport... på forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2009 nesten alt står i tuv dokumentet til senkesettet ditt, der står min høyde osv. du må ellers ha 4 hjulskontroll papirer i orden, lys justering og så er vel minimumshøyde til faste deler under bilen 11cm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2009 Takk for hjelpen:) må få fikset dette i morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2009 Jeg skal til å gjøre det samme. Men hvilken godkjenning er det jeg skal bestille? * Enkeltgodkjenning av kjøretøy * Nasjonal typegodkjenning av kjøretøy * EF-typegodkjenning av kjøretøy Hvilken? Kan tenke meg det er enkeltgodkjenning av kjøretøy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 8, 2009 Riktig, enkeltgodkjenning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 8, 2009 Hva bør jeg passe på når jeg skal godkjenne den, jeg har ettermontert xenon, er dette noe jeg må demontere? Har reflektorlykter så det er vell ikke det mest gunstige når man skal inn til kontroll? Men er dette noe som gjør at senken ikke blir godkjent? Det er jo ikke lyktene jeg skal godkjenne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 8, 2009 Hva bør jeg passe på når jeg skal godkjenne den, jeg har ettermontert xenon, er dette noe jeg må demontere? Har reflektorlykter så det er vell ikke det mest gunstige når man skal inn til kontroll? Men er dette noe som gjør at senken ikke blir godkjent? Det er jo ikke lyktene jeg skal godkjenne? du kan få en som sjekker hele bilen, det gjorde de hos meg, sjekket eksos, sjekket foringer lysbryter inne i bilen osv osv.. Da han så at jeg hadde polyforinger og annen eksos. Men det var ikke noe proble sånn sett, men de kan se på andre ting også selv om du kun skal godkjenne senkesettet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 8, 2009 (endret) Det jeg gjorde når jeg fikk min Corrado godkjent var. tuv godkjent senk, lys justering, justeirng av lasteavhengi ventil (gjelder ikke deg) og 4hjuls kontroll. Alt må dokumenteres. Ved et skriv fra f.eks et verksted hvor det står at det er gjort. Holder vist ikke å gjøre det selv. Og at laveste punkt på bilen må være høyere enn 11 cm Det er vist alt som skal til! Jeg hadde jo styling, eksos, racing kat uorginale lys. Han så kun katalysatoren og nevnte det. men ikke no mer enn det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 8, 2009 Ja, er ikke bare bare å få det godkjent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...