#1 Skrevet Mars 9, 2009 Er vel nødt til å være repost,... men Sport Quattro burnout , sykt tøff bil:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2009 Denne var utstilt på Gatebil-messa i helga... rått å endeli få se den på nært hold 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2009 Er vel nødt til å være repost,... Er vel noen år siden denne ble laget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2009 Denne var utstilt på Gatebil-messa i helga... rått å endeli få se den på nært hold Var det samme bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2009 Mener da det! Leif Nilsen kjøpte vel denne av Dahlback, aner ikke hvem som eier den nå? Her er iallefall noen dårlige mobil-bilder fra messa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 9, 2009 Trodde det var denne som er sånn "flammelakkert" nå jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 9, 2009 den som er flammelakkert er en ur q med sport bredinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 9, 2009 Mener da det! Leif Nilsen kjøpte vel denne av Dahlback, aner ikke hvem som eier den nå? Her er iallefall noen dårlige mobil-bilder fra messa Noen som har anelse om hva han betalte Dahlback? : klø :Det er vel muligens sånt som ikke er allment kjent: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 9, 2009 Her er noe mer info : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=99109&highlight=dahlback+sport 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 9, 2009 Her er noe mer info : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=99109&highlight=dahlback+sport Se der ja. Men er det sånn at den bilen tidligere har vært benyttet i rallye? Når alt kommer til alt så ser den helt j... ut å kjøre i stor fart: klø : Den har jo akselavstand som en Uno: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 9, 2009 Filmen i første innlegg er jo faktisk ikke eldre enn 9år gammel , det var disse filmene jeg satt og så på slutten av år 2000 da jeg bestemte meg for at jeg SKULLE ha audi 5`er med turbo Dette var jo i den 5syl turbo Golf tiden til Mr.Dahlback... , og filmene gjorde sitt i en ungdoms hjerte Husker jeg satt og så MYE på nordicaudi på den siden , og jeg tror jeg så filmen om den gule S2 coupe`n hver dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...