Anbefalte innlegg

Er vel nødt til å være repost,... men Sport Quattro burnout , sykt tøff bil:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne var utstilt på Gatebil-messa i helga... rått å endeli få se den på nært hold :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel nødt til å være repost,...

Er vel noen år siden denne ble laget ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne var utstilt på Gatebil-messa i helga... rått å endeli få se den på nært hold :)

Var det samme bilen?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener da det! Leif Nilsen kjøpte vel denne av Dahlback, aner ikke hvem som eier den nå? Her er iallefall noen dårlige mobil-bilder fra messa

IMAG0091.jpg

IMAG0090.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde det var denne som er sånn "flammelakkert" nå jeg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den som er flammelakkert er en ur q med sport bredinger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener da det! Leif Nilsen kjøpte vel denne av Dahlback, aner ikke hvem som eier den nå? Her er iallefall noen dårlige mobil-bilder fra messa

Noen som har anelse om hva han betalte Dahlback? : klø :Det er vel muligens sånt som ikke er allment kjent: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Filmen i første innlegg er jo faktisk ikke eldre enn 9år gammel :D , det var disse filmene jeg satt og så på slutten av år 2000 da jeg bestemte meg for at jeg SKULLE ha audi 5`er med turbo :D

Dette var jo i den 5syl turbo Golf tiden til Mr.Dahlback... , og filmene gjorde sitt i en ungdoms hjerte :)

Husker jeg satt og så MYE på nordicaudi på den siden , og jeg tror jeg så filmen om den gule S2 coupe`n hver dag :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.