Anbefalte innlegg

Hei,

 

Noen her som har montert RS4 extreme kittet som leveres av SEIDL tuning? Hvordan er passformen?

 

Håper på svar!! :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Noen her som har montert RS4 extreme kittet som leveres av SEIDL tuning? Hvordan er passformen?

 

Håper på svar!! :-)

 

Har du noen bilder av dette kittet da Kenneth?? hadde vært morro og sett. leta etter det men fant det ikk jeg : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er bilder av min a4 med den stylinga.. korleis passforma er veit eg ikkje da bilen var ferdig styla når eg handla den..

Uten navn.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der har vi jo stylinga ja.. Det er utruli rått!! Har tenkt på og kjøpe det kittet, men vet ikke om jeg får det til.. Så det blir nok standard rs4 styling!! Veldig fin bil du har..

 

 

her er bilder av min a4 med den stylinga.. korleis passforma er veit eg ikkje da bilen var ferdig styla når eg handla den..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle jeg har snakket med som har kjøpt Seidl er veldig fornøyde med passformen. Og det er jo greit. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denna staylinga er bare så sinnsyk pen....kunne tenkt meg no sånt jeg og men får se...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sett dette styling settet i to versjoner med å uten skjermbreddere.....på TSI i Mjøndalen tror det var ca 33000kr. for det med skjerm breddere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

streetdesign.no har stylinga til 25000 trur eg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig fin bil Kjetil, så denne var til salgs i Motorbørsen for en stund siden.. men vet ikke om det var den da.. veldig rå bil :klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte bilen rett over nyttår så det var nok den du har sett da ja.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte bilen rett over nyttår så det var nok den du har sett da ja.. :)

 

OI OI OIII var det ikke den som hadde masse multimedia og greier da?? hmm mener jeg siklet på den bilen ja.. (griner.. hadde ikke råd før 3mnd etter)

 

Helt rå og se på.. det gjør seg med noen cm bredere bil ja.. nok igjen en rå bil Kjetil. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei det er ikkje turbo.. ein ein 2.4 det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaggu dyr nok den stylinga.. Skulle gjerne visst litt meir om det.. om man må slipe vekk alt av skjermer og slikt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veit hvertfall at framskjermane blir skifta.. og so legger man dei nye bakskjermane utenpå dei gamle bakskjermane og sliper vekk hjulbue sånn at der blir meir plass til hjulet.. rekna me at det blir lagt utenpå dørene og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer visst nok, må sikkert lakkere om igjen hele bilen når man begynne med det der.. vet du hva eksosanlegg du har?

 

veit hvertfall at framskjermane blir skifta.. og so legger man dei nye bakskjermane utenpå dei gamle bakskjermane og sliper vekk hjulbue sånn at der blir meir plass til hjulet.. rekna me at det blir lagt utenpå dørene og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger i denne anledning ut bilder av gamle bilen min...Den sølvgrå bilen med 2.4L dere sikter til er faktisk også orginal bil fra Seidl i Tyskland slik som min var.....ubrukelige steinharde, men fine biler..

litenkjartan_a4_13.jpg

litenkjartan_a4_12.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må legge ut noen større bilder av gamle bilen din, Kjartan! ... og off topic: Hvor går den nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er eigd av ein eldre kar i molde..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg sparte 20-25% på å kjøre ned å hente det hos seidl selv. (et annet kitt)

 

 

E jo beine veien bokstavlig talt.. opp og ned på to dager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.