Ønsker bilder av golf 4 med 35/35 senk og 55/40 senk, eller der omkring.

Anbefalte innlegg

Som topic, helst med 18" hjul.

Trenger begge deler da jeg vil sammenligne for å se forskjellen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

35/35 på Golf 4, da kommer du til og bli skuffet.. Jeg satt på 50/50 fjærer, og så ikke forskjell.. Kanskje 1cm lavere bak MAX!

God plass på Golf 4 med 18" felg, så kjør på med justerbart;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner nesten med det, men justerbart er nok ikkje aktuelt da det er dama som skal kjøre, og hun vil det skal være noe komfort i bilen. (og økonomien strekker ikkje til noe KW sett nei;))

Tror nok det blir 55/40, men hadde vært greit å sett en bil med lignende senk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

35/35 med 16" på her riktignok. Har ikke bilde med 18" helt enda.

DSCN0386.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eibach Sportline-fjærer er det dere trenger. Monterte slike på 04 Boraen til mor mi for to år siden (hun er meget fornøyd:D) og bilen føles fremdeles som en kompakt og komfortabel originalbil (Bora har samme understell som G4 GTI), samtidig som den ble de nødvendige 4-5 cm lavere, slik at RS4 I-hjula kom til sin rett. Den er litt lavere i fronten enn bak - akkurat som den skal være.

Har ikke bilde av denne bilen, men Boraen Jan Tore Kopperud og seinere John Kopperud hadde før kjørte med helt identiske fjærer. Den finnes det garantert bilde av her et sted (eller en av de er elskverdige og poster et her;)).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

35/35 med 16" på her riktignok. Har ikke bilde med 18" helt enda.

Takker:) Det blir mye bedre enn originalt, men ser det at jeg blir nok ikkje helt fornøyd med høyden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eibach Sportline-fjærer er det dere trenger. Monterte slike på 04 Boraen til mor mi for to år siden (hun er meget fornøyd:D) og bilen føles fremdeles som en kompakt og komfortabel originalbil (Bora har samme understell som G4 GTI), samtidig som den ble de nødvendige 4-5 cm lavere, slik at RS4 I-hjula kom til sin rett. Den er litt lavere i fronten enn bak - akkurat som den skal være.

Har ikke bilde av denne bilen, men Boraen Jan Tore Kopperud og seinere John Kopperud hadde før kjørte med helt identiske fjærer. Den finnes det garantert bilde av her et sted (eller en av de er elskverdige og poster et her;)).

Hmm, er uten dempere det? Vil ha med dempere, passer kansje med bilstein dempere til disse fjørene da?

Hvem er forhandler for eibach i Norge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er min gammle med 35/35 sachs dempere og fjærer.

Den står i en liten ujevn helling, så den er litt lavere foran enn bilde viser.

IMG_2247.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, er uten dempere det? Vil ha med dempere, passer kansje med bilstein dempere til disse fjørene da?

Hvem er forhandler for eibach i Norge?

Jeg brukte bare de originale demperne. Bilstein hadde sikkert blitt enda bedre:).

Hellanor har Eibach i Norge. Fås bl.a. hos Møller. Tror jeg ga rett over 2500kr den gangen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er min gammle med 35/35 sachs dempere og fjærer.

Den står i en liten ujevn helling, så den er litt lavere foran enn bilde viser.

IMG_2247.jpg

Det der så ikke så værst ut, så egentlig meget pent ut:)

Jeg brukte bare de originale demperne. Bilstein hadde sikkert blitt enda bedre:).

Hellanor har Eibach i Norge. Fås bl.a. hos Møller. Tror jeg ga rett over 2500kr den gangen.

Ok, skal sjekke ut prisen på disse jeg da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.