#1 Skrevet Mars 9, 2009 (endret) Skal bytte til rs2 manifold på min s4. Men får den ikke helt på, fordi at noen av boltene fra blokka tar i manofolden: klø : Er boltene på en ADU motor kortere, så jeg bare kan kjøpe disse på møller? Eller er det manifolden som er litt feilprodusert? Det er forøvrig en rs2 manifold fra http://www.xs-power.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2009 boltene på rs2 manifoilen er noe kortere ja. er vel 3 eller 4 bolter du sliter med å få på vist du har boltene fra s4 i blokka enda, men vist du bytter dei, så ver forsiktige med at du ikkje knekker dei av inne i blokka, blir litt ekstra arbeid på deg då sjedde hos meg serru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2009 boltene på rs2 manifoilen er noe kortere ja. er vel 3 eller 4 bolter du sliter med å få på vist du har boltene fra s4 i blokka enda, men vist du bytter dei, så ver forsiktige med at du ikkje knekker dei av inne i blokka, blir litt ekstra arbeid på deg då sjedde hos meg serru ok. kanskje like greit å kappe de da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2009 Står litt i disse trådene om bolte probleme med rs2 eksos håper det er til hjelp http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=139988&highlight=bolter+rs2 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=75059&highlight=bolter+rs2 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=132041&highlight=bolter+rs2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2009 jeg kjøpte 4 korte studer samt jeg måtte kappe 2 ørlite... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 9, 2009 sto mye fornuftig der ja:) takk skal du ha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 9, 2009 (endret) Bare ett tips; Manifolden er såpass trang at på enkelte av boltene på undersida, at du må legge på mutteren, sette på mutteren ett par omdreinger og så legge manifolden helt inntil blokka. Det er rett og slett så trangt at du får ikke mutteren på ellers, da det er for trangt mellom pinnebolten og manifolden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 9, 2009 Bare ett tips; Manifolden er såpass trang at på enkelte av boltene på undersida, at du må legge på mutteren, sette på mutteren ett par omdreinger og så legge manifolden helt inntil blokka. Det er rett og slett så trangt at du får ikke mutteren på ellers, da det er for trangt mellom pinnebolten og manifolden.. så for meg at jeg måtte gjøre det ja;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 15, 2015 Komer med et spørsmål her, monterer noe jeg mener er orginal rs2 manifold på aan a6 nå. Hvordan i hæ... Får man tighta bakre bolten på sylinder nr3? Kommer jo ikke til med noe, begynner og gå tom for ideer nå De to orran der fikk jeg tatt med en kappet og en bøyd fastnøkkel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 16, 2015 Løsningen[emoji106]🏻 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 16, 2015 Jepp, har flere 'doktorerte' fastnøkler etter av og på med originalmanifolden også! RS2 er jo bare gleden i forhold.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...