#1 Skrevet Mars 9, 2009 Er disse radiatorene fra biltema noe bra?? i mitt tilfelle er det til Golf 3!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2009 Ingen?? da får jeg vel erfare det selv, må nesten kjøpe den imorgen eller onsdag!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2009 Noen må jo være prøvekanin Dette er vel et helt nytt produkt de har fått inn, så det er vel ikke mange her på berget som har fått erfaring med dem enda. Jeg tror nok ikke akkurat de fører til motorhavari. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2009 Nei sant det, er det jeg tenkte, ville høre her, har liksom ikke hatt noe tull med deler fra biltema!! Så likegyldig om det er meg som blir først Skal studere radiatoren i bilen godt før jeg går inn og ser da om noe stemmer eller ikke, så får vi se!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2009 er det så mange måter å produsere en radiator på da? kom gjerne med tilbakemelding på hvordan dem er etter du har testet har ett par biler som skal ha nye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 9, 2009 Den de har er beregnet for 1,8i, noe jeg har...så skulle tro det var annen dimensjon på radiatorene til de med større motor?? Skal gi tilbakemelding ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 11, 2009 Det var visst bestillingsvare, jeg hadde ikke tid å vente på bestilling jeg pga ville se varen før jeg kjøper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 11, 2009 Men om jeg bruker radiator fra Diesel-utgaven??, denne har da omtrent samme størrelse, men 2 vifter, inn og ut til vann på samme plass??!!?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...