Hva koster det å få sendt en frontfanger?

Anbefalte innlegg

Noen som har fått tilsendt en frontfanger eller tilsvarende fra Tyskland, og husker prisen på frakt?

Har kjøpt en frontfanger til A4'en og sender skal ha 225Euro?!

Var dette i overkant, eller er det bare meg?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å filler, det var litt av en pris!

 

Har sett priser på ned i 80 euro fra tyskland. Kan jo være han egentlig ikke er interessert i å sende den til Norge...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifra Tyskland sendte en til meg for 65 euro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifra Tyskland sendte en til meg for 65 euro.

 

Hm.. Vet du hvilke firma som sendte? Har sjekket med DHL men de har en maksgrense på størrelse på pakken. Fangeren blir 170x65x45cm.. og det gikk ikke: mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk pris på 220 euro på en fanger selv. Ga blanke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm.. Vet du hvilke firma som sendte? Har sjekket med DHL men de har en maksgrense på størrelse på pakken. Fangeren blir 170x65x45cm.. og det gikk ikke: mad :

 

var DHL som tok seg av min fanger. Det var en fanger til golf 4. Ikke helt sikker på målene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk pris på 220 euro på en fanger selv. Ga blanke..

 

Du ga blanke i fangeren, eller i prisen?.. Nå er riktig nok fangeren lakert i samme lakkode som jeg har.. så sparer litt penger der da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du ga blanke i fangeren, eller i prisen?.. Nå er riktig nok fangeren lakert i samme lakkode som jeg har.. så sparer litt penger der da:)

 

I hele fangeren :)

 

Budet var vel på ca 250 euro, så da er vi oppe i nesten samme pris som en ny koster på møller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betaler ca 120EURO via UPS 3-4dager,så 220-250EURO er SYKT dyrt! :(:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I hele fangeren :)

 

Budet var vel på ca 250 euro, så da er vi oppe i nesten samme pris som en ny koster på møller.

 

Okei! ja det suger litt.. Jeg fikk den for 130 euro, så tot snakker vi 350 Euro.. Men det er en orginal S4 fanger, i riktig farge med grøftelys..

Tror jeg tar den.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei! ja det suger litt.. Jeg fikk den for 130 euro, så tot snakker vi 350 Euro.. Men det er en orginal S4 fanger, i riktig farge med grøftelys..

Tror jeg tar den.. : rolleyes

 

B5 eller B6?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

B5 eller B6?

 

B5 pre facelift.. Men det var visst noe sprekker.. Har spurt om flere bilder. Hvordan er det å fikse sprekker hvis ikke man har peiling?: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.