#1 Skrevet Mars 9, 2009 Hvor får jeg tak i plugg til bakruten min? Dem jeg finner er bare slike flate med mutter på baksiden og jeg tør ikke satse på at det er helt tett. Må ha plugg da bakruteviskeren skal vekk derfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2009 Hvor får jeg tak i plugg til bakruten min? Dem jeg finner er bare slike flate med mutter på baksiden og jeg tør ikke satse på at det er helt tett. Må ha plugg da bakruteviskeren skal vekk derfra. på min a3 har jeg laget selv jeg, lit stor skive, sveiset fast bolt, slip ned sveisen og lakkert og gjort den glatt og fin, bruker gummi pakning, som er like stor som skiva, og det holdet tett, så det er jo en mulighet for og lage selv=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2009 Jeg har en slik flat med mutter på baksiden. Det blir helt tett i kombinasjon med sort sikaflex som pakning. Jeg brukte en 32 mm fra bilxtra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2009 Jeg brukte også 32mm fra bilextra i svart fåes også i chrome, koster fra kr 9-20,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2009 Takker... Da blir det en tur på bilextra i dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...