#1 Skrevet Mars 9, 2009 Hva er det som er som oftest det laveste faste punktet på bilen? Tenker da på en golf iv 2wd. Er det kanskje bunnpanna det? Det er jo alltid den som får kakken om du kjører over/på noe. Grunnen til spørsmålet er da at jeg skal godkjenne senken min og trenger å vite hvor dette punktet er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2009 På min A3 8L (same shit, nesten) så er det slipt litt under skruen til bunnpanna og en bjelkelignende sak litt lenger bak (litt usikker på om det er traversen.. nærmer seg et år siden jeg sjekket dette) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2009 Ta en kikke under bilen da vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2009 Når du skal godkjenne senkesett er det målt til laveste faste punkt. dvs i de fleste tilfelle skulle jeg tro det gjelder traversen. eksos ol. teller ikke. mvh. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2009 Tror det er bunnpanna ja. I hvert fall den som så lavest ut når jeg kikka under bilen min.. 4-6cm fra marka er ikke høyt altså, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 9, 2009 he, he.. er kikke er en god ide På de klassiske gamle bilene blir det bunnpassa eller traversen som er lavest. Laveste punktet på traversen er da de innfestingspunktene hvor bærearmene er festet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 9, 2009 boltene til bærearmene foran ble laveste på min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...