Hvordan feste bakrute spoiler?

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på hvordan dere fester bakrute spoileren deres!

Hvilken lim dere bruker??? spesial lim??? rutelim 212???

Takker for alle svar

Mvh

Roger Indrebø

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det "taksenkeren" som ligger rett på ruta du mener? har sett en feste den med Tech 7 rute lim som han også festa ruta mi med, holder bra det.

takvinga på golfen min ser ut til å være skrudd i ruta... : bh : og limt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde bakrutespoiler på a4`n min.

Gjorde godt rent og festet først med sikaflex. På den varmeste sommerdagen så ble det for varmt og bakrutespoilern løsnet på den ene siden og var nesten døden nær....

Da festet jeg den med rutelim og den satt som smurt.

skal jeg lime / feste noe styling mer i fremtiden er det helt klart rutelim jeg bruker. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen spesiell plass en får kjøpt "riktig rutelim" da?

Jeg har bestilt meg en bakrutesenker selv også, og regner med at denne vil komme om ikke så altfor lenge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nettopp bestilt det selv også så kjekt at det ble tatt opp men hvordan er det med kleb å tett a???

Rutelim har jeg ikke brukt før men får prøve det da når spoileren

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nettopp bestilt det selv også så kjekt at det ble tatt opp men hvordan er det med kleb å tett a???

Rutelim har jeg ikke brukt før men får prøve det da når spoileren

Kleb å tett anbefaler jeg ikke til den slags..... Brukte vanlig sicaflex på en jeg var med og festet!

PL 400 funker også fint....

Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også hørt at det av og til bruker å følge med lim (og evnt. noe annet en måtte trenge) når man kjøper ny styling. Noen som vet hvorvidt dette stemmer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også hørt at det av og til bruker å følge med lim (og evnt. noe annet en måtte trenge) når man kjøper ny styling. Noen som vet hvorvidt dette stemmer?

Jepp. Det følger som regel med SIKAFLEX. Det var denne limen jeg brukte. Fulgte bruksanvisning til punkt og prikke. Men i solsteiken så holdt det ikke... men med rutelim sitter det som bare det. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.