#1 Skrevet Mars 9, 2009 Noen som har tenkt seg på treff i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2009 ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2009 Treffet imorgen blir på dolly dimples i minde/kanalveien kl 19.00. Der vil vi diskutere nytt lokallagsstyre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2009 Jeg stiller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2009 Jeg må i kontraktsforhandlinger med min nye huseier, så jeg kan ikke komme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2009 Pizza spising også da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 10, 2009 Pizza spising også da eller? Det er vel en stor fare for det:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 10, 2009 Elisabeth spanderer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 10, 2009 Hei, Håper alle som er interessert i være med på å danne et nytt styre kommer i dag.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=140099 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 10, 2009 Hvordan gikk det? Hadde ikke anledning å komme selv. . . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 10, 2009 Gikk jo helt konge det Gaute, tre nye i styret.. Så nå blir det liv i Bergen Lokallag: rock : Nevner ikke navn enda, det får den nye lederen ta seg av: smil : Men det var dårlig oppmøte til et så viktig treff: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...