#1 Skrevet Mars 9, 2009 noen som vet hvor man kan få tak i blinlys i fangeren til rs2 til en fornuftig pris?er det andre en møller som har dette? noen som vet hva møller tar for dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2009 NBS på liertoppen har disse til en vettug pris. Nytter ikke å handle originale Porsche deler hos møller.. Så det tror jeg er bare å glemme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2009 NBS på liertoppen har disse til en vettug pris. Nytter ikke å handle originale Porsche deler hos møller.. Så det tror jeg er bare å glemme. Jeg handla skiltlysholderne på møller, dem fikk jeg billigere enn på autotuning men med god rabatt. Men andre litt større ting lønner det seg nok å lete litt utenfor møller ja. Jeg handla mine blinklys på quattroco sammen med nye dørlister. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2009 passer disse til rs2? http://www.beckinvest.no/?a_id=1419&PHPSESSID=ea83cc4277a57a240203ac8045bcab45 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2009 ja ser sånn ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 11, 2009 det ligger ofte blinklys på ebay.de OEM og aftermarket til en billig penge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 11, 2009 oki. takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...