høyre deksel i fanger s4c4

Anbefalte innlegg

Siden dekslet over slepekroken i fangeren forran på c4 s4 har gått ut av sortimentet på møller lurer jeg på om noen vet om dette kan skaffes noe sted, eller om noen kan selge meg ett brukt ett.:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry to say, men det er større sjangs at norsk tipping ringer deg imårra:/ Kjipt at sånne deler er utgått:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og jeg som ikke spiller lotto engang:P ja det er forjævlig, folk prøver å holde gamle tyskere istand åsså tar de selv ifra dem muligheten med å slutte å produsere deler, alt for tidlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener jeg har vært inne på dette i andre tråder om dette, men passer ikke disse fra standard Audi 100 C4 fangere uten spredere? Dem bør være mulig å få tak i fra huggere. Meg bekjent er det kun bredden ved skjermen fangeren bygger ut..?

 

Samme med dem som leter etter slike deksler til S6 fangere.. Passer dem ikke fra A6? Da bør det ikke være vanskelig å få tak i

 

Edit: Har undersøkt i etka. Det er faktisk to forskjellige delenummere på 5-syl S4 og 8-syl og faktisk. Men det er bare siste bokstaven i delenummeret. Er også kun siste bokstav i delenummeret som skiller 100 gitteret fra S4 5-syl/8-syl.

 

4A0 853 683 E - Venstre Audi 100 uten spredere

4A0 853 683 H - Venstre Audi S4 5-syl

4A0 853 683 L - Venstre Audi S4 8-syl

 

 

4A0 853 684 - Høyre Audi 100 uten spredere

4A0 853 684 H - Høyre Audi S4 5-syl + 8-syl

 

Vet ikke hva forskjellene er, men her har dere noe å tygge på :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ihvertfall helt latterlig dårlig reservedelstilgang til eldre Audi. Fabrikken kutter produksjonen veldig tidlig og selger bare ut lageret, og når det er tomt er det slutt for evig og alltid i de aller fleste tilfeller.

 

Jeg fatter ikke hvorfor dette er så utrolig vanskelig for Audi, all den tid Mercedes-Benz og BMW som de to andre tyske "premium-merkene" tilbyr omtrent ALLE reservedeler ned til den minste list, klips og skrue selv til biler fra 70-tallet og tidligere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den lista på 100 og s4 er ikke lik iallefall, har jeg hørt.. men det skal jeg sjekke, dette er jo samme opplegg som cross motorsykler det, der går delene ut etter 10 år, men det er fordi en cross etter ti år ikke er så mye som en rusten skruv lengre i 90% av tilfellene, i 90% av audi sine tilfeller går fortsatt bilene, så dette er for dårlig ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.