#1 Skrevet Mars 9, 2009 Hei! Noen som har prøvd Earls,summit eller Russel sine An koblinger? Er earls bedre enn russel/Summit sine eller betaler man det lille ekstra for navnet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2009 Jeg har ihvertfall prøvd summit sine og de fungerer vel som de skal. Ingen lekkasje hos meg ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2009 Prøvd noen av summit og russel sine, men har etthvert gått over til kun å bruke earls. Syntes de virker mere solide + de har bedre utvalg av fittings. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2009 Hmm.. ja de har vel et litt bedre utvalg! kan godt hende de er litt dårligere.. men ikke vet jeg! lyst til å prøve Summit sine.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2009 Ingen flere som har prøvd disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 11, 2009 nei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 11, 2009 jeg har mest summit fittings men noe earls og noe russel, og alle gjør jobben:) ikke merket noe forskjell på kvalitet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 11, 2009 Det var et godt svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...