#1 Skrevet November 28, 2004 skulle skifte ledning nr 2 i dag...Det er det værste jeg har vært med på noen gang...så inni granskauen trangt a gitt...nye biler er ikke bygd for å gjøre no selv nesten...he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2004 bare du som ikke er fingernem tom.... hehehehehe.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2004 bare du som ikke er fingernem tom.... hehehehehe.... Det tror du ja....Skal jaggu vise deg neste gang jeg så skal jeg vise deg at det er nettopp det jeg er...he he...burde jo du vite... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2004 Det tror du ja....Skal jaggu vise deg neste gang jeg så skal jeg vise deg at det er nettopp det jeg er...he he...burde jo du vite... joa, vi får se.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 28, 2004 Er du frekk eller...he he...har jeg gjort noe dårlig jobb på noen av bila dine liksom??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...