#1 Skrevet Mars 10, 2009 Tipper det ikke bare er meg som tripper med beina og ikke kan vente med å begynne å gjøre bilen min sommerklar! Blir bare varmere og varmere i været og det lover jo veldig bra! Som noen av dere vet så begynte jeg i fjord med detailing, hakket mer pirkete enn bilpleie kan man jo si. Også i år kommer jeg til å drive med dette, hvis noen lurte. Produkter som blir brukt kommer fra annerkjente som Swissvax, Menzerna, Scholl, Chemical Guys, Optimum, Meguiars, Dodo Juice osv. Bruker bare produkter jeg selv har god erfaring med og kan anbefale for andre. Har pdd ikke flyttet inn i noen lokaler, så det jeg kommer til å gjøre er å reise rundt til den enkelte å detaile bilen hjemme hos deg. Nå er det ikke alle som har garasje og muligheten til dette, men det skal vi prøve også og finne en løsning på. "Alle må få" som vi så fint sier det. Hvis det er noen spørsmål så må dere bare gi beskjed. Rekker meg på telefon 95803585, på PM eller mail: kjell@roulund.no. Noen stemningsbilder fra andre jobber jeg har hatt.. Peugot 406 Toyota Rav 4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2009 Audi 80 Competition Audi S3 Audi S4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2009 Kjempe greier dette Kjell, dette må vurderes om jeg får Rallyen på veien i sommer, må se hva du klarer å gjøre med den lakken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2009 Må nesten se om ikkje me greie å få av litt sjid på min og snart. Vanlig vask tok ikkje mitt, så me får prøva litt sterkare saker tror eg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2009 Kjempe greier dette Kjell, dette må vurderes om jeg får Rallyen på veien i sommer, må se hva du klarer å gjøre med den lakken! Rallyen ska nok skinna ein dag den au. Faktisk ennå ike jroda mg ud å sitt på ann, må gjer d ein dag.. Må nesten se om ikkje me greie å få av litt sjid på min og snart. Vanlig vask tok ikkje mitt, så me får prøva litt sterkare saker tror eg! Utrulig k salt og asfalt gjer med lakken altså. He ng guddi sterke saga.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2009 Bra saker Kjell, kommer til å poste opp noen jobber selv etterhvert..... Beadinga på den S3'en du tok er magisk , kjørte DG105+111 på Touranen selv og fikk en rimelig wet look ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 10, 2009 Glede meg t å sviva igang polerings maskinen så eg kjupte, fyste dagen me 20 grade å varmt ver bler ann test kjørt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 10, 2009 Bra saker Kjell, kommer til å poste opp noen jobber selv etterhvert..... Beadinga på den S3'en du tok er magisk , kjørte DG105+111 på Touranen selv og fikk en rimelig wet look ! Ja, 111 gir en syk wetlook...!! S3en er toppa med Swisswax som gir den heftige perlinga.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 11, 2009 Glede meg t å sviva igang polerings maskinen så eg kjupte, fyste dagen me 20 grade å varmt ver bler ann test kjørt Kommer an på hvilke produkter du bruker det.....ellers så finnes det jo garasjer å holde på i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 11, 2009 Jaja... Varmere og varmere. Eg måtte nå skrape bilen min i morges eg... Vil har varmen tebake! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 11, 2009 D bler nok ein liden jobb t deg rett før eg reise t Wörthersee Kjell:) An trenge ein nye shinings nå! Å eg kan jo sei atter ein gang at eg va strålanes fornøyde sist gang du tog an:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 11, 2009 Glede meg t å sviva igang polerings maskinen så eg kjupte, fyste dagen me 20 grade å varmt ver bler ann test kjørt Me dei produktan du he så kan du lett polera ner t 10grade hvis du vil det. Men anbefale 12-15 grade minst.. Kjeme egentlig mest ann på luftfuktigheten. I dessen dagene suge jo den heilt maks då. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 11, 2009 D bler nok ein liden jobb t deg rett før eg reise t Wörthersee Kjell:) An trenge ein nye shinings nå! Å eg kan jo sei atter ein gang at eg va strålanes fornøyde sist gang du tog an:) Me ska nok få ann blank og fine t Wörthersee ska du sjå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...