245/45 R18 Sommerdekk til Audi allroad

Anbefalte innlegg

som nevnt over, tid for nye sommerdekk i 245/45 R18.

 

Trenger dekk som er retningsstabile når skifte til sommerdekk blir aktuelt.

Pris er underordnet.

 

Har hatt Continental SportContact 3 245/45 ZR18 100Y XL med felgkant de siste to sommerene, men jeg synes også disse sporer litt, særlig etter at de har blitt noe slitt.

 

Noen som har erfaring med andre merker i denne størrelsen, som kan anbefales?

 

http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?suchen=Ordern&cart_id=401864.129.19987&ranzahl=4&Breite=245&Quer=45&Felge=18&Speed=W&Transport=P&F_F=&dsco=129&sowigan=So&Achse=&LoadRange=&last_sort=preis&kategorie=1&Ang_pro_Seite=50&sort_by=brand

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt i den dimensjonen, men jeg var veldig fornøyd med Dunlop Sport Maxx i 235/40-18. Lite sporing og støy, og godt grep på både vått og tørt. Slites kanskje litt fort, men sånn er det når man skal ha dekk med bra grep.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer mye med pirelli fra fabrikk. Pirelli zero

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver meg på denne tråden da jeg er på jakt etter samme dimensjon til samme bil..

Sto på Dunlop SP SportMaxx når jeg kjøpte bilen, men de dekkene får ikke fornyet tillit her i gården..

Har lest en del tester rundt omkring, men ingen tester dekk i denne dimensjonen merkelig nok :)

 

Ser Michelin Primacy HP har fått mye skryt i år, det samme har faktisk også SportContact 3 fått, men de er vel utelukket ser jeg..

Også Pielli PZero har fått god omtale i lignende dimensjoner..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pirelli er mye og fine. meget behagelige å kjøre på, vil si at de kanskje ikke varer så mange mil mens Conti nesten varer evig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.