Weitec Ultra GT til audi s4?

Anbefalte innlegg

har nettopp montert det for en måned siden.. er fornøyd hittil, men fikk feile dempere bak, og det midt i jul/nyttårs tiden. alt var stengt i en uke etter nyttår, så fikk ikke bilen på veien før ut i februar engang.. har ikke fått testet det skikkelig i svinger enda da jeg ikke har fått tatt en hjulstilling på den enda, og det fram til nå og en stund framover er bare dritt vær..

Ellers stiv og god å kjøre med... syns det var litt lite senk.. kunne godt vært 20mm til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men dei siger vel sammen dei og etter litt bruk =) noken andre med erfaring?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dette på min 80. Ang hvor lav den blir er det vanskelig å si hvorvidt de gamle er slitne eller ikke. Jeg har 60mm senk på min og den ble ikke 60mm lavere enn den var. Fin å kjøre på vei, men ved aktiv kjøring på bane synes jeg de har for stor vandring slik at det blir en del krenging. jeg har komplett inkl dempere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.